HTML

Friss topikok

  • Huffnágel Pista: Vessünk véget a spermatolvajlásnak! #geci #nőbűnözés #nőerőszak klou.tt/2cg82zjsf28e (2015.03.01. 22:58) Mennyibe kerul egy Bayer Zsolt?
  • bankvezér: @Istóczy Győző: Úgy látom, azért elég "népszerű" vagy itt. :DDDD (2014.06.04. 21:10) Lázár féle kettős mérce
  • bankvezér: Blogger barátom ! Helyesírás! Mi ebben a mondatban a hiba? "Meg mondom őszintén én ezt nem értem!... (2014.06.02. 20:47) Kérdések KGBéla ügyben
  • csepke: Én mindig magamnak csinálom, de mindig egy fél napomat elveszi. Mert még nem volt két év egymás ut... (2014.05.19. 18:23) Söralátét adóbevallás?
  • Dörnyei József: @Tyson925: Reméljük együtt, hogy most ebben tévedsz. Adót növelni nyilván mindig lehet, akár 50%-... (2014.05.16. 19:25) Deflációs veszély Magyarországon?

Mennyibe kerül az országnak a Fidesz kommunikációja?

2010.06.03. 16:33 Tyson925

Volt anno a Fidesznek egy olyan szövege, hogy bizony "ne a Zemberekkel fizettesék meg" a válság, a korrupció, tetszés szerint beilleszthető bármit. Nos, a Fidesz utóbbi időben elkövetett kommunikációjára ma Kósa úr tette fel pontot. Államcsődöt vízionál a drága, az amúgy is ideges befektetők, azonnal el is kezdték adni a magyar eszközöket, közben terv alatt értékesítik a kötvényeket, emelkedő hozam mellet. A következő ábra, több mint árulkodó:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Nemhogy a választási kampány során, de a választások után több mint egy hónappal sem lehet SEMMIT tudni a Orbán Viktor és a Fidesz gazdasági terveiről. Ennek az árát pedig mi fizetjük meg.

 forrás: portfolio.hu

UPDATE:  a fél magyar sajtó a Fidesz kommunikációján pörög, Szijjártó államcsődöt vízionál, közben a forint éves mélyponton. Londonban megnyomták "Sell" gombot...

205 komment · 4 trackback

Címkék: fidesz kósa hozam államcsőd

A bejegyzés trackback címe:

https://economy.blog.hu/api/trackback/id/tr352053876

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Kósa Lajos megbolondult? 2010.06.04. 08:33:36

Nem mintha semmi alapja ne lenne annak, amit Kósa mondott. De ilyet akkor sem mondunk, mert nagyon hamar önbeteljesítő próféciává válhat. „Úgy tűnik az átadás-átvétel alapján, hogy a közvetlen államcsőd elkerülése a cél jelenleg, szűk esélyünk...

Trackback: Varga és Navracsics 2010.06.03. 21:41:02

Villáminterjú.   KR: Köszöntjük stúdiónkban Varga Mihályt és Navracsics Tibort. KR: Varga úr, ön azt nyilatkozta, hogy a 2010-es költségvetésben csontvázak laknak. Igaz ez? Varga: Igen, igaz. A gazdasági tényfeltáró bizottság előzetes jele...

Trackback: Tranzfikció 2010.06.03. 21:34:00

- Halló, Zolikám. Itt Kamarássy beszél.- Jelentkezem, képviselő úr!- Zolikám, akkor ahogy megbeszéltük, megvan az euró?- Természetesen, képviselő úr. Átváltottuk.- Mennyin, Zolikám?- 273-on, képviselő úr.- Jól van, rendben. Mert egy óra múlva bejelente...

Trackback: Illetékes Elvtárs megszólalt 2010.06.03. 21:32:54

Ha Kósa Lajos megszólal, arra oda kell figyelni. Most pedig megszólalt. Nem kicsit. Nagyon.Nem tudom mondjuk, hogy Kósa Lajosnak jutott-e bármiféle kormányzati szerep vagy funkció az átadás-átvételben, amiről nem mellékesen a témában legautentikusabb F...

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

flippant 2010.06.03. 21:36:43

Miért mi? Fizesse meg az a sok narancsos majom akik ezekre a barmokra szavaztak!

blokkos 2010.06.03. 21:36:51

Mi van gyerekek? Nem eszi az a piszok Barosso a fideszes dumát? Mégsem lesz kolbászból a kerítés!?!
Emlkezzen vissza mindenki: mi szóltunk! Nincs terv, nics kiút vízió, csak hatalomvágy van, meg istenhit. Ezt választottuk de inkább választottátok. Na tessék!

HRes 2010.06.03. 21:41:13

A javuló amerikai befektetői hangulat ellenére csaknem 900 pontot esett napon belül a BUX, miután Kósa Lajos úgy gondolta, hogy mindenképp segítene a hazai pénzügyi stabilitás megőrzésében, ha egy mondatban említi a "Magyarország, "Görögország" és "államcsőd" szavakat.

Matolcsy György Huba barátunk már bebizonyította az elmúlt hetekben, hogy kijelentéseiben képes mindennemű alapvető közgazdasági ismeretet mellőzni.

Közgáz: 1-es

Kommunikáció: 1-es.

Leülhet!

U.i: Válságszituációt idéző mértékben, 58 bázisponttal 11 havi csúcsra ugrott a mai napon a magyar állam következő 5 évi esetleges csődje elleni biztosítás piaci ára, miközben a nap legnagyobb részében kedvező nemzetközi befektetői hangulat hatására még a figyelem középpontjában álló dél-európai országok hasonló mutatója is stagnált, illetve kissé csökkent.

Az 5 éves magyar CDS-felár mutató annak hatására ugrott ilyen mértékben, hogy Kósa Lajos Fidesz ügyvezető alelnök piaci szakértők meglátása szerint meglepően és indokolatlanul negatív véleményt fogalmazott meg a magyar állam finanszírozási helyzetéről (csőd közeli helyzetről és görög-válsághoz hasonló nehézségekről beszélt). A befektetők-elemzők ezt eddig nem így gondolták, de Kósa szavai a forint-, állampapír-, illetve részvénypiacok mellett így tehát a derivatív piacon is határozottan negatívan reakciót váltott ki.

blokkos 2010.06.03. 21:47:16

Ilyen emberek kellenek nekünk! Hogyan tehetjük jobban tönkre a gazdaságot: hozzáértő ígéretekkel és szavakkal. De ezt a dumát már mi sem esszük, mert minden kormány váltáskor ez már elhangzott süket duma. Találjatok ki valami újat, de olyat ami fedi az ígéreteket is!

flippant 2010.06.03. 21:50:05

Most igazolódik be az origo legutóbbi felmérése, hogy ezekre a narancsos barmokra a tanulatlan emberek és a nők szavaztak. Köszönjük idióták!

mistertwister 2010.06.03. 21:52:54

@blokkos: Azonnali taxisblokádot követelünk! :)

Mocsár 2010.06.03. 21:53:49

A legrosszabb, hogy a Barrosoval folytatott sajtótájékoztató során Szent Viktor maga vallotta be, hogy 72 órán belül elő fognak állni valami akciótervvel.

Magyarul még mindig nincs SEMMI programjuk, hanem sebtiben akarnak összedobni valami szart.

flippant 2010.06.03. 21:54:30

@Eugenie Danglars: Bakker, majd egy sör mellett megbeszélik. Lehívják a borsodi cigányvajdát is.

mistertwister 2010.06.03. 21:54:35

@blokkos: De itt vagytok nekünk ti és Diliny Ferenc is egyre mozgékonyabb, tehát minden jó lesz... :)

mistertwister 2010.06.03. 21:56:53

@Eugenie Danglars: Izé, ha nincs programjuk és sosem volt, akkor mist is kértek rajtuk számon? Nagy az ideológiai zűrzavar (kiskínjában), eftársak. :)

bunko_jobbos 2010.06.03. 21:58:04

Sírjatok amiatt, hogy a haverok elbasztak mindent, amit lehet. Most mi jövünk. s légyszi ne 1 hét kormányzás után ítélj, hanem mondjuk 2-3 év után.

flippant 2010.06.03. 22:01:04

@bunko_jobbos: Istenetek már 2 hét múlva Kánaánt és látványos javulást ígért. Ezek a narancsos majmok nem fognak kibírni 2 évet. Pláne nem 3-at.

elfelejtette 2010.06.03. 22:10:51

Mit kellene latnom a grafikonon, ami a cikkben szerepel? "... hozam mellet." - komoly blog, kepzelem, hogy mekkora gazdasagi tudas lapulhat itt.

rooklin 2010.06.03. 22:16:11

Ha Kósa egyetlen füttyentésére valóban indokolatlan átmeneti folyamatok indultak be, akkor menjetek, és vegyétek meg TI áron alul azokat az eszközöket.

Obszerváló 2010.06.03. 22:17:38

Na igen. Hogy egy klasszikust idézzek: a Fidesz az emberekkel fizetteti meg a hazugságai árát.

dover 2010.06.03. 22:20:03

@bunko_jobbos: 2-3 év, hahaha.
Ez ilyen jobbos vizionálós hét. :)
Az unio éppen berántja a kéziféket a Fidesz pénzszállító dömperein. A jobboldalt a saját kutyái tépik majd szét, mert nem lesz mit enni.
Lehet hogy az x millió Vityakultuszos mónikasó néző bevette, de az EU nem fogja. Egymás után jelentik be a "fejlett nyugati" országok a megszorításokat és akkor majd minket hagynak arcoskodni?! hogyne :D bolondok..
Legyen egy, max másfél év ésakkor még optimista a becslésem.

futyfurutty 2010.06.03. 22:26:18

Nyilván Barroso is hazudi, csak az MSZP-kommandó mond igazat:

"Magyarország nagyon törékeny helyzetben van, nincs helye megelégedettségnek - jelentette ki Jose Manuel Barroso, az Európai Bizottság elnöke"

sterimar 2010.06.03. 22:29:41

Gyerekek, az elmúlt 8 év elkúrásához képest miért ad visongásra okot, hogy valaki marhaságot mond és ettől pár forintot gyengült a forint? Hol van ez az előzményekhez képest?

KG2000 2010.06.03. 22:30:58

Mi van maszpos bűnbanda (úgy értem, a sok "nagyokos" topikoló itt)? Látom, örültök, mert úgy gondoljátok, hogy azt a hatalmas szarkupacot, amit 8 év alatt termeltetek, most simán rátoljátok majd a Fideszre. Hát lószart, mama, hogy egy isteneteket idézzem! Szerencsére ti csak zsugorodtok (a legújabb közvéleméynkutatások szerint a maszop még kevesebb, lassan az LMP is leelőzi őket), és ne higyjétek, hogy az a duma, amit már 20 éve nyomattok, és most itt ebben a topikban is idelöktök, sikeres lesz!

Ja, és a a megszorításokat a maszopon kezdik, remélem, az összes maszopost kivágják a közhivatalokból. Lehet elvtársak, megragadni a lapátot meg az utca seprűt!

parttalan 2010.06.03. 22:31:19

Én ugyan rühellem a Fideszt,és előbb száradjon le mindkét karom, semminthogy valaha is rájuk szavazzak, de fel kell tenni a nagy kérdést: mi lesz itt ebben az országban, ha a Fidesz is befuccsol, ha a mostani feléje jelenleg (még) meglévő óriási választói bizalom esetleg semmivé válik?

Ki fog jönni 4 v. akárhány év múlva? A szocialisták? A nép nem fog egykönnyen felejteni, s feltehetően akárcsak bármiféle megújjulásuk ellenére is még sokáig fekete bárányok lesznek a társadalom nagyobbik részének szemében. De ki jön akkor? Olyan agyrém, gonosz és sötét banda, mint a Jobbik? Vagy az LMP? Ez a szintén populista műmájer társaság?

Mi lesz itt? És mi lesz a világgal? A kiújjuló közel-keleti és a koreai feszültség, a pénzügyi-gazdasági válság, az egyre gyakoribbá váló természeti katasztrófák közepette? Mi lesz velünk?!

is 2010.06.03. 22:32:11

@rockee: remélem önként járod te is körbe a blogokat, mert ha pénzért kell most itt mindenhol ezeket beírogatnod, hát akkor nem irirgyellek, mert ennél várhatóan csak rosszabb lesz, és te nem szállhatsz ki.

dover 2010.06.03. 22:33:29

@sterimar: vigyázzál! a bagatelizálójobbos kommentelők csoportja kirajzolódni látszik, temeg belerajzolódni látszol :)

vénkujon 2010.06.03. 22:34:18

@sterimar: a fidesznek 4 (azaz négy) nap elég volt egy hasonló mértéku elkúráshoz. :)

Fideszman 2010.06.03. 22:35:34

@rockee: kósa "SS" lali mennyit fizet neked, hogy minden blogba odatolod a kommunista fideszes pofádat és nyomod a propaganda szöveged te senkiházi? Kaptál abból a pár millióból amit ma kerestek ezzel a szövegeléssel ezek a tolvaj narancskommunisták?

is 2010.06.03. 22:35:50

@parttalan: semmi. koalíciós, többpárti kormány, a választók akarata szerint. és te se hagyd magad megvezetni: pl. Bokrosra bátran szavazz le, akármilyen hülyék is a mögötte állók. mint látható, a FIDESZnél sincs egy értelmes ember sem, kár volt ezt a mesét bevenni.

legyen 6-7 párt a parlamentben, 3 a kormányon, 4 az ellenzékben. németország, hollandia, olaszország, szlovákia, csehország stb. stb. teljesen jól elvan ezzel a rendszerrel. az csak FIDESzes agymosás, hogy itt valami egyatábor van, ne szopd be.

Fideszman 2010.06.03. 22:37:20

@sterimar: Milyen előzményekre gondolsz amikor a dollár még 190 körül volt Bajnai alatt? Most mennyi is 230? Te moslék.

KG2000 2010.06.03. 22:37:27

Ja, és Járai Zsigmond még jegybankelnökként sikeresen védett ki egy forint elleni támadást úgy, hogy az MNB nyereséggel jött ki belőle, vagyis a támadók bebukták a pénzüket. Úgyhogy kár előre örömködni, maszopos elvtársak!

is 2010.06.03. 22:37:58

@KG2000: ezt mind a 30IQ pontoddal raktad össze, vagy még ezt is diktálták? segítek: azért, mert valaki elmondja, hogy a FIDESZ milyen fasz, attól még nem MSZP-s. tudom, ennek megértéséhez már kell a 31. IQ pont is, de hátha a család besegít.

elfelejtette 2010.06.03. 22:40:25

Valaki elemezze mar ki nekem azt a fenti hozamgorbet, mert mar nem tudom, melyik orszagba vagy valutaba menekuljek. Ezt a blogot itten hozzaerto irja, meg hozzaretok kommentaljak, nem? Na ugye, akkor segitsen mar valaki.

sterimar 2010.06.03. 22:40:40

@vénkujon: Hasonló méretű elkúrás? Micsoda? Pár forintnyi EUR/HUF gyengülés?
Itt egy országot tett padlóra az előző kurzus, nem pár forinttal tette drágábbá az Eurót.

KG2000 2010.06.03. 22:40:52

@flippant: Az a bizonyos két hét a rendőrökkel megerősített közbiztonságra értette Orbánt, maszopos! Ja, hogy aki maszopos, arról onnan lehet tudni, hogy hazudik, hogy beír egy blogra. Bocs.

Yeto 2010.06.03. 22:41:57

@parttalan: Ha cinikus lennék és viccelni akarnék a helyzettel, akkor azt mondanám, hogy a fasizmust, kommunizmust és hasonlókat direkt ezekre a helyzetekre találták ki. De nem akarok.

sterimar 2010.06.03. 22:43:53

@Bonaparte Napólejon:
Az Euró az elvtársaid alatt volt a legdrágább. 310 alá is benézett, ha nem emlékeznél.
De ami ennél is sokkal nagyobb baj, hogy teljesen gallyra vágták az ország gazdaságát.
Mondhatni, világháborús az a pusztítás, amit végeztek.

dover 2010.06.03. 22:45:34

@sterimar: neked is narancssárga papagáj volt oviban a jeled..

dover 2010.06.03. 22:46:13

@dover: a voltot visszavonnám ^^

KG2000 2010.06.03. 22:46:49

@is:
Ebben a válaszododban "csak" az a problémás, hogy egyetlen állításomat sem próbáltad meg cáfolni, kivéve azt, hogy nem vagy maszopos. Azt tényleg megpróbáltad megcáfolni, csak nem sikerült...

Egy dologban biztos vagyok: rád soha a büdös életben nem bíznám az országot, de még a kismacskámat sem, ha lenne. Nagyon jól teszi a Fidesz, hogy feltárja a szarhalmazt, amit a MASZOP-SZADESZ összetermelt. Én ezt várom el tőlük, és teljesen nyilvánvaló, hogy akkor követnek el hibát, ha folytatják azt a típusú hazudozást, amit a MASZOP-SZADESZ 8 éven keresztül csinált.

Spanish VVax 2010.06.03. 22:47:16

Amit a Bajnai meg az ország vért pisálva centiről centire ledolgozott a nemzetközi pénzvilág elött 1 keserves év alatt azt most a "Lajos a Forinttörő" 3 perc alatt beledózerolta a trágyadomb közepibe. Gratulálunk Lala, megcsináltad ! Radikális és azonnali forintzuhanás ! Brávó !

Spanish VVax 2010.06.03. 22:49:35

@sterimar: Gondolom te kábé' max huszonéves lehetsz, mert a hozzászólásodból ordit hogy fingod nincsen arról milyen a világháborús pusztitás kisbarátom. És tudod mit ? Azt kivánom neked hogy ne is legyen !

elfelejtette 2010.06.03. 22:50:13

@Spanish Vax: "centiről centire ledolgozott"

Dehogy is. Nezd meg a grafikont, fel centi sincs, raadasul tavaly ledolgoztak legalabb 3-4 centit. Maradjunk a szigoru tudomanyossagnal!

sterimar 2010.06.03. 22:54:06

@Spanish Vax:

Tudod, ha valaki odaszarik az asztalra és utána egy részét eltakarítja, azért nálunk nem jár dícséret.
Mondjuk mifelénk ilyen nem forul elő, de arról persze senki nem tehet, hova születik.

gyem 2010.06.03. 22:54:38

@flippant:

Ha a 2002-es és 2006-os maszop és szadesz szavazók kifizették azt a 10.000 milliárd forint államadósságot, ami az elmúlt 8 évben keletkezett, akkor szerintem örömmel ;)

tcom 2010.06.03. 22:56:30

Hát eljött az igazság órája. Lehet itt pánikolni, visítani, de jobb lenne már egy felcsúti beszéd. Úgy is az lesz a vége. Orbán bejelenti, hogy sajnos nem lesz az orvosoknak nyugati bér, nem tudja a költségvetés átvállalni a falusi iskolák fenntartását, nem lesz gyes bővítés, bölcsőde építési program, a nyugdíjasok sem mostanában kapnak 13. havi ámítást, és nem biztos az sem, hogy visszaállítják a megszüntetett vasútvonalakat. Hanem kedves polgártársak megszorítások következnek. A nyugdíjakat befagyasztjuk, a munkanélküli segélyt csökkentjük, a nyugdíjkorhatárt emelnünk kell, mint egész Európában.
És végre minden elkábított álmodozó felébred.
Egyben lehet bízni, hogy a munkára rakodó terhek csökkennek, hogy megérje végre dolgozni. Csakhogy a magyar nem szeret dolgozni.
Ejnye-bejnye, lesz itt még ramazuri, kedves Orbán-polgártárs! Nem kellett volna hazudozni!!!

gyem 2010.06.03. 22:57:16

@Bonaparte Napólejon:

"Milyen előzményekre gondolsz amikor a dollár még 190 körül volt Bajnai alatt? Most mennyi is 230? Te moslék."

Ez a szemétláda Kósa még az EUR / USD árfolyamot is megborította, mi? ;)

Môžeš mi pomôct'? 2010.06.03. 22:57:37

Most nem azért, de szerintem Lola simán megérett arra, hogy egészéjszakás filmszerepet kapjon. Természetesen főszerepre gondolok. Nem valami művészkedős magyaros cuccra, hanem valami könnyedre, valami légiesre, mint teszem azt a Dög II. volt. Erről Superman is egész jó kritikát írt. Na mindegy, ez persze csak kitérő. Lényeg a lényeg, az oszkárdíj az a minimum, amit még idén garantálni tudok neki. Jövőre nóbel, és nincs megállás, határ a csillagos ég, a végtelen, és tovább.

Kowax 2010.06.03. 22:58:25

Kósa az árvízzel foglalkozzon inkább odahaza!
KÖSZÖNÖM KÓSA, KÖSZÖNÖM VARGA, KÖSZÖNÖM VIKTOR, HOGY MIATTATOK EMELKEDIK A HITELEM TÖRLESZTŐRÉSZLETE!!! ŐSZINTÉN GRATULÁLOK LÚZEREK!

Punxsutawney Mormota 2010.06.03. 23:00:36

Ezt írtam egy másik blogra, de ide is illik:

Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, de nem lehetséges hogy valami fideszes nagykutya milliárdos haverja shortol a tőzsdén?
Csak gondoljatok bele, néhány száz millió forint nem feltűnő tétel a BÉT-en sem. Éppen megnyugodnának a kedélyek úgy 48 órára, amikor valaki elfoglalja a megfelelő poziciót, és a spannok (Varga, Kósa) elkezdenek ugatni. Nem érdekes?

flippant 2010.06.03. 23:06:35

@KG2000: Ha már nem akarok Vitya koronázási ceremóniáján résztvenni máris maszopos vagyok? Érdekes logikátok van, narancsos majmok. 1 hét már eltelt, itt élek Borsodban. Tic-tac-tic-tac

@gyem: Azt a hitelt azért vettük fel, hogy a csinovnyikok és a nyugdíjasok zabálni tudjanak. Fizessék vissza ők a hitelt. Hitelből él az egész kurvaország. Hogy Te most per pillanat levegőt vehess és finghass az is a közös hitelből történik.

somogg (törölt) 2010.06.03. 23:09:07

nem csoda, hogy hallgat a fidesz, koltsegvetesi hiany kezelesere es strukturalis reformra nincs terv. azt hittek majd johet megint a matolcsy fele belso kereslet noveles, csak nem szamoltak a recesszioval es a koltsegvetesi korlat felkemenyedesevel. vajon hol voltak az elmult ket evben? vagy vikinek nem mert senki ellentmondani? szerencsere az eu beintett, igy van remeny a korabban megkezdett fiskalis szigor folytatasara. talan a szavazoikat, a sok nemzeti erzelmi latens kadaristat is sikerul meggyozni. ez lesz a legnehezebb feladat.

tcom 2010.06.03. 23:11:54

@KG2000:

Az a pici baj, hogy a Fidesz pontosan ismerte, ismeri a költségvetés, a gazdaság sarokszámait, trendjét. És ismerték a választások előtt. Mégis az MSZP-hez hasonlóan mindent megígértek, csakhogy 2/3-d legyen. Ha mindez azért történt, hogy most erővel lenyomják a torkunkon, azt, amit már 20 évell ezelőtt meg kellett volna tenni, akkor hajrá én velük vagyok. Mit is jelentenek a reformok? Miért is van szükség reformokra a közigazgatásban, egészségügyben, az állami vállalatoknál stb? Mert sokat költenek, pazarolnak. A reformok tömeges elbocsájtásokat, költségcsökkentést jelentenek. Az egészségügyben vagy a magán beruházásokat, kiszervezéseket, vagy a betegek nagyobb arányban lesznek kénytelenek fizetni az ellátásuk költségeit. Amikor Orbánék megtorpedózták a több biztosítós egészségügyi rendszert, akkor pontosan tudták, hogy valami hasonlóra van szükség. Amikor maga az ördög volt az MSZP mert a nyugdíj korhatár emelésről mertek szólni, akkor pontosan tudták, hogy egész Európa ezt teszi és nekünk is meg kell tennünk. Egy hétig lehetne folytatni a hibák sorát. Nem örülök, hogy a Fidesz 4 év múlva az MSZP-vel fog versenyezni a 15%-ért, de pontosan ezt érdemli a hazudozásért. A tragédia, hogy a szemük előtt bukott bele az MSZP, veszett el az SZDSZ ugyanebbe a hazug politikába és még sem tanultak belőle.

elfelejtette 2010.06.03. 23:12:12

@Punxsutawney Mormota: "Nem szeretem az összeesküvés elméleteket, de nem lehetséges hogy valami fideszes nagykutya milliárdos haverja shortol a tőzsdén?"

Minden ilyen esteben elokerulnek az osszeeskuves-elmeletek, de nehez elore megjosolni, hogy kinek milyen kijelenteset kapja fel a sajto.

greycup 2010.06.03. 23:15:45

@gyem:
"Ha a 2002-es és 2006-os maszop és szadesz szavazók kifizették azt a 10.000 milliárd forint államadósságot, ami az elmúlt 8 évben keletkezett"

Azt akartad mondani, hogy ha a nyugdíjasok, az államilag támogatott lakáskölcsönt felvevők, közalkalmazotti béremelésben részesültek stb. kifizetik, ugye? :))

Punxsutawney Mormota 2010.06.03. 23:16:04

@elfelejtette:

Persze, de az, hogy Kósa is elkezdja nyomni a szöveget??? Lehet, hogy rosszul emlékszem, a gazdasági ügyekkel való foglalkozás nem igazán az Ő területe volt eddig. Ha a Szíjjártó mondta volna ugyanezt, akkor le se sz@rnám, de őt valószínüleg éppen most programozzák át.
Mindenesetre nagyon furcsának találom az egészet. Szólok is Tiborunak, hogy a konteo bloggon rittyentsen valamit erről :)))

tcom 2010.06.03. 23:18:36

@somogg:

Nem lehet meggyőzni Kádár népét. Itt a népnek joga van az ingyenebédre, a kormánynak meg az a feladata, osszon a népnek bármi áron is. 4 év múlva a beetetett, csalódott szavazó hordák szemrebbenés nélkül elmennek a Jobbikhoz. Hiszen az majd ingyen sört, és ingyen kenyeret fog ígérni. A mocskos Fidesz meg kiárusítja az országot, kiszipojozza a népet és mindezt csak sportból- a Jobbik szerint. És ez így megy még 20 évig, amire minden demagóg, felelőtlen hozzá nem értő politikai brigád le nem amortizálódik.

Severus 2010.06.03. 23:20:25

@tcom: héé, de az egymillió munkahely az marad, ugye?

tcom 2010.06.03. 23:21:38

@Punxsutawney Mormota:

Jobb ha egy min. elnök ért az alapvető gazdasági folyamatokhoz. És még jobb ha tanulta is netán. Kósa és Orbán soha sem tanulta és úgy tűnik Kósára sem ragadt rá egy darab sem, pedig már 20 éve vezet egy várost.

KG2000 2010.06.03. 23:23:55

@tcom: (2010.06.03. 23:11:54) Sok mindent összekeversz, különösen a vágyaidat (a Fidesz 15%a) a valósággal. Mindent úgy csoportosítasz, hogy abból a Fidesz jöjjön ki rosszul-bár nekik személyesen mindegy, aki a bukásuknak drukkol, az a saját tönkremenetelének is egyben. Pedig a dolgok sokkal bonyolultabbak. Például a választási kampányban a Fidesz annyit mondott, hogy a svég nyugdíjmodellt akarja behozni, és erre milyen maszopos gigademagógiát kapot rá. Avagy Orbán legelső mondata a választási győzelem után az volt, hogy élete legnehezebb feladata. De a választási kampányban is felhozott csontvázak is arra utaltak, hogy világossá akarták tenni: nem lesz könnyű.

Ja, tömges elbocsátások: hát bizony sok maszopos lesz lapátra téve a közigazgatásban., és a Fidesz a választási kampányban is világossá tette, hogy jelentősen csökkenti az önkormányzati képviselők számát. Amely kétharmados törvény, és meg is fogják tenni. Tehát lehet ellendrukkerkedni, mint ahogy azt a MASZOP-SZADESZ és szimpatizánsai az elmúlt 20 évben tették, de ne gondoljátok, hogy azért, mert eddig még mindig bevette ezt a nép (a mostani választásokat kivéve), akkor az azt jelenti, ugyanúgy ki tudjátok nyírni a Fideszt, mint Antallal tettéket 1990 őszére - politikai értelemben.

agresszív hájfej, legalább mozgott aznap valamit 2010.06.03. 23:24:26

Nyugalom! Ilyen a politika, minden rétegnek kell konc! Ez egy egyszerű politikai manőver volt, Kósa kapta a szerepet, hogy dobjon valamit a választóknak. Belülre akart beszélni kicsit. Most higyjétek el kuss lesz. Sőt megkockáztatom nem lesz itt politikai hangzavar a részükről legalább egy évig.

sterimar 2010.06.03. 23:24:43

@Kowax: Szerintem az elég nagy lúzer, aki felvesz devizahitelt, aztán nem számol az árfolyamkockázattal. Mit gondoltál, 230 forint marad tartósan az Euró egy szocialista kormányzás alatt? Mert gondolom már a szocialisták alatt vetted fel, ott meg már az első 100 nap után kiderült, hogy masszív elkúrásnak nézünk elébe.

KG2000 2010.06.03. 23:28:21

@tcom: mégegy "Az a pici baj, hogy a Fidesz pontosan ismerte, ismeri a költségvetés, a gazdaság sarokszámait, trendjét. És ismerték a választások előtt." Folyamatosan mondták, hogy az tarthatatlan.

A nép pedig az elmúlt 8 év tapasztalatából ítélve nekik jobban hitt, mint a MASZOP-SZADESZnek. Vajon miért?

Punxsutawney Mormota 2010.06.03. 23:30:00

@tcom: Persze, ez így lenne ideális. De látott már a történelem ösztönös zseniket. És Szíjjártó meg éppen azt tanulta a Közgázon, és mégis akkora ökörségeket beszél, hogy egy közgazdasági szakközépben nem engednék érettségizni! Na de a párthűség sokszor legyűri a józan észt.

Bilbo 2010.06.03. 23:30:12

Fiúk, csak egy kis gondolkodast ajanlok. Egy. Ha 2006-ban 4% hiányt vallottak be és 8% volt valójában vagy valami hasonló (ha jól emlékszem),mit gondoltok, mi volt most? Egy éve készültek, hogy jön a FIDESZ. Csak nem hiszitek, hogy mindent rendben hagytak? Ne naívkodjunk! Az MSZP eddig is minden ziccert belőtt. Ezt sem hagyta ki. Ezek a nemzeti bankos Simor-féle szövegek egy olyan embernek a szövegei aki GYF-nek segített a "tervei" végrehajtásában.

Kettő: Nem titok, elbocsájtások is jönnek. A FIDESZ-nek kommunkálni kell, hogy amibe a GYF-ék vitték az országot, abból csak áldozatok árán lehet kijönni. Ez nem olyan, mintha 2002-ből kezdenénk újra. Ez sokkal rosszabb. Erre készítik fel az embereket. Az üzenet az, hogy nem a magányvagyonuk gyarapítása érdekében lesznek most nehéz idők, hanem a GYF-ék kriminális tevékenysége miatt. Ezt néhány ember már elfelejtette, mert Bajnai "Józsaru" Gordont látta vigyorogni a TV-ben és azt hitte minden rendben.

A másik üzenet: Két évig tart a kiigazítás. Nem örökké, nem lesz minden évben 100 napos program mint régen.

dr. médiafigyelőbété 2010.06.03. 23:30:52

@Kowax: És a Trianon-emléknap,meg a kettős állampolgárság,az smafu??? :(

somogg (törölt) 2010.06.03. 23:31:59

@KG2000: az elso szintet (a fidesz vedelme altalaban) sikerrel teljesitetted. Masodik feladat: a kormanyzat valojaban nagyobb lett, es tobbe fog kerulni. Erre mi a magyarazat? Ez mar dupla pontert megy :)

Bilbo 2010.06.03. 23:33:30

Jelen helyzetben a legfontosabb az ország lakosságával való kommunikáció, mert nekik kell majd kibírniuk. Ezt a kommunikációt a külföld is hallja. De ha most mindig csak azt ismétlik "minden rendben", utána kirúgnak egy csomó embert, akkor visszajön az SZDSZ, az elaggott papák bevetik magukat és jön megint a cocilizmus. Meg kell értetniuük, hogy nincs minden rendben.

stratez 2010.06.03. 23:35:24

Arról beszél inkább bazmeg, hogy mennyibe került az országnak, ez a 8 év, az, hogy össze-vissza hazudoztatok 8 éven keresztül az ország gazdasági állapotáról az Uniótól kezdve még a köztársasági elnökig is...

greycup 2010.06.03. 23:36:03

@Bilbo:
Amióta megkaptuk a hitelkeretet, negyedévente idejár az IMF felülvizsgálatra. Nyitogatják a szekrényeket, van -e benne csontváz. Szerinted mennyi lesz? "Kis gondolkodást ajánlok."

Bilbo 2010.06.03. 23:36:38

Ennyi. Minimális pszichológia. A FIDESZ-nek nics olyan szervezete mint az SZDSZ-nek, MSZP-nek, amelyik mindig bebizonyítja, neki van igaza. Hogy még a (régi) szakszervezet is csak nekik dolgozik. Sokkal inkább kell nekik a lakosság támogatása, mint a "médiába jobban beágyazott" MSZP-nek, SZDSZ-nek, akik bármit megcsinálhattak, nem lett belőle semmi.

Punxsutawney Mormota 2010.06.03. 23:37:46

@KG2000:

"...De a választási kampányban is felhozott csontvázak is arra utaltak, hogy világossá akarták tenni: nem lesz könnyű..."

Ne haragudj, de ez csacsiság. A magyar nyelv a rengeteg árnyalata ellenére / vagy pontosan ezért is borzasztóan kifejező.

A "hullanak a csontvázak a szekrényből" kitétel, egyértelműen nem azt jelenti, hogy "nem lesz könnyű".

Mondhatta volna, hogy srácok, be fogunk szarni, belegebedünk, belerokkanunk, megrohadunk a munkában stb...

Vagy csak szimplán ígérhetett volna vért, gyötrelmet és könnyeket - ez már legalább egyszer bejött.

somogg (törölt) 2010.06.03. 23:37:59

@Bilbo: a szocializmust nem a papak varjak, hanem a 2/3ad. gondoskodo allam, ingyenes egeszsegugy, allami nyugdij, allami vallalatok...

Punxsutawney Mormota 2010.06.03. 23:39:35

@korcoló: Ja, igen az létfontosságú volt! Mint a Titanicon felrángatni a zenekart a fedélzetre.

Bilbo 2010.06.03. 23:41:46

greycup 2010.06.03. 23:36:03: Abszolut el tudom képzelni, hogy a FIESZ részéről ez csak propagandafogás. De ettől függetlenül, nem tudom elhinni, hogy a valós adatokat közölték a szocik. Lehet itt egy csomó taposóaknát letenni, amit csak menet közben vesznek észre. Ez egy ziccer a szociknak. 4 év múlva mondhatják, hogy a FIDESZ sem tudta megoldani a helyzetet. A múlt alapján, ezek minden "ziccert" kihasználtak. Még akkpor is, ha hosszú távon rossz volt nekik.

Bélabácsi 2010.06.03. 23:42:41

@Bilbo: "médiába jobban beágyazott MSZP-nek"....

Te melyik bolygón élsz, kolléga ?

Mára az MSZP-nek kétharmadannyi befolyása sincs a különböző médiumokban, mint a Fiúknak.

Kósa, Varga és társaik szimplán azért mondták amit mondtak, hogy legyen magyarázat a korábbi ész nélüli ígéreteik későbbi be nem tartására. Ezzel még nem is lenne baj.

De mint Vértes András ma este megmondta: Fiúk, meg lehet ezt mondani a piacoknak, DE NEM ÍGY !!! A piacok ugyanis nem hülyék. Csak kiröhögik ezt az amatőrizmust, a devizahitelesek meg lehet hogy most szívnak még egy kicsit. A Fiúk miatt.

Punxsutawney Mormota 2010.06.03. 23:45:30

@Bilbo: Szerintem épelméjű embernek nem lehetett kétsége arról, hogy semmi nincs rendben. És sokan tisztában vagyunk azzal is, hogy közel sincs akkora baj, mint amekkorát most megpróbálnak elhitetni Orbánék.
Ha ugyanezt a dumát, mondjuk a GKI igazgatója lökte volna le, vagy egy olyan ember, aki tényleg rálát a gazdaságra és objektív véleményalkotásra képes, akkor komolyan pánikolnék. De így?

Hogy kedvenc mozihősömet idézzem:

- Akkor higyjél nőnek, mikor ló legel a sírján!

No, most a nőt nyugodtan be lehet helyettesíteni bal-, jobb- és liberális politikusokkal.

Bilbo 2010.06.03. 23:45:41

Bélabácsi: "Mára az MSZP-nek kétharmadannyi befolyása sincs a különböző médiumokban, mint a Fiúknak."
Ne aggódj, nehezedik a helyzet, és vissza fognak jönni. Menj rá a NOL-ra. Olyan cikkek vannak benne, mint 1980-ban. Türelmesen várnak.

eLeMeL (Lehet Máshogy Lopni) 2010.06.03. 23:45:42

@tcom: Nagyot szóltál, Jó meglátás!
Nos, legutóbbi ilyen vészhelyzetkor 2008 késő őszén íppen ezek a remek fiúk aztat javasolták, hogy erre a csődhelyzetre egy hatalmas adócsökkentés és kamatvágás a megoldás. Végre-valahára megválasztották őket egy egyharmados kétharmaddal, erre a francért sem akarják ezt a végkimúlás előtti csődhelyzetet hatalmas nagymértékű adócsökkentéssel megoldani. Miért is? Helyette összevissza pofáznak, ötletelnek a mindenkinek forint hitelt a svájci franc helyett, meg magánnyugdíjból államit. Ja, és ünnepeljük Trianont, mert ugyebár a görögök is ünnepnapokat szavazgattak meg mielőtt csődbementek majdnem, a nagyon okosok így csinálják. Válságkezelés magyar módra.

Minden maszopozós gyökérnek javasolnám, hogy vegyen vissza a "hejjbezzeg a maszop"-ból, mert az a bagázs nemrég értékelve lett a remek teljesítmény miatt. Most ennek a másik tetves bagázsnak az értékelése van napirenden, ami nem indul túl jól, savanyú a narancs is.

tcom 2010.06.03. 23:46:31

@KG2000:

Az index összegyűjtötte a Fideszes ígéreteket. Megkeressem vagy megy?
Akár hiszed, akár nem örülnék, ha Orbán megtehetné a szükséges lépéseket. Igaz, hogy sehol sem lenne a népszerűsége. Hidd el, hogy mint kemény adófizető érdekem lenne, hogy ne fizessem be a jövedelmem felét az államnak, hogy kifizesse a nyugdíjas ámításra, állami vállaltok dotálására, a pazarló állami egészségügyre stb.
4 év múlva nagyobb esélye van, hogy én a Fideszre szavazok, mint hogy te.

Bilbo 2010.06.03. 23:50:50

"Minden maszopozós gyökérnek javasolnám, hogy vegyen vissza a "hejjbezzeg a maszop"-ból, mert az a bagázs nemrég értékelve lett a remek teljesítmény miatt. Most ennek a másik tetves bagázsnak az értékelése van napirenden, ami nem indul túl jól, savanyú a narancs is."

Szerintem nem kellene itt megint kifejtenem, hogy a rossz zsaru-jó zsaru effektus miatt a Bajnai valóban jobb volt mint a Gyurcsány és ezt értékelték. De ők basztak el mindent, nem a FIDESZ. Másrsézt, a Bajnai jelentős részben csak azért kellett, hogy legyen idő lopni. Az szerintem nyilvánvaló, hogy Bajnainak semmi elképzelése nem lenne arról, mit kellene itt csinálni. Sem politikailag, sem gazdaságilag.

tcom 2010.06.03. 23:55:49

@eLeMeL (Lehet Máshogy Lopni):

Ja és napirenden a vasárnap bezárni a kereskedelmi egységeket. Nyilván örülnek majd azok, akik akár túlmunkát is vállalnak csak hogy többet keressenek. A Fidesz azt gondolja, hogy a Tesco majd a vasárnapi bevétel nélkül is annyit fizet, mint eddig.
Megy az ámítás, a paraszt vakítás.
Én nem beszélek az MSZP-ről, mert az már nincs.

Punxsutawney Mormota 2010.06.03. 23:57:14

@Bilbo:
Szerintem pedig volt elképzelése. De jól felmérte a politikai hátterét és rájött arra, hogy igazán mélyreható változásokat nem indíthat el (TB, Adó stb), mert egyértélműen hiányzott a társadalmi és politikai felhatalmazás. Ha tényleg azt csinálta volna, amit szeretett volna, és tudta, hogy meg kell lépni, akkor az Mszp-nek kb. akkor támogatottsága maradt volna, mint az LMP-nek. Ezt viszont a szocialisták nem engedhették volna meg, és kiugrottak volna mögüle. Úgy járt volna, mint Medgyessy, aki hirtelen légüres térben találta magát, amikor rosszul alakultak a számok.

tcom 2010.06.04. 00:02:29

@Bilbo:

NEM KÉNE MÁR ITT MASZOPOZNI!!!! MÁR FIDESZ VAN A KORMÁNYRÚDNÁL. A POST ARRÓL SZÓL, HOGY A FIDSZE POLITIKUSAI FELELŐTLEN NYILATKOZATAIKKAL VESZÉLYBE SODORJÁK AZ ORSZÁGOT. PEDIG MÉG EL SEM KEZDTEK KORMÁNYOZNI.
Orbán Brüsszelből szomorúan jött haza. Nincs mód a pazarlásra. Saját magunknak kell kigazdálkodni az ígéreteket, amik ellentmondanak egymásnak. Ha valamikor most Orbán vakarhatja a fejét. Adót kellene csökkenteni, mert csak ez növelheti a foglalkoztatást, de akkor meg csökkenteni kell a kiadásokat. A Fidesz a kiadási oldalon akkora ígérethalmazt vetett be, hogy a legjobban akkor járna ha lefújná az összeset. Kicsit haragudna a nép, de túlélné a 4 évet.

dover 2010.06.04. 00:03:22

@Bilbo: amit mondasz majdnem jó, a jelenlegi vezetés tesz látszatintézkedéseket.
gazdasági gebaszban nem trianon meg kettősállampógár kéne, hanem terv, lépésekkel.
Nem egy Nemzeti Összefogás hablagy.
BULLSHIT 2010 kb így lehet hívni a kormányprogramot.. van egyáltalán?

ne jőjjön itt senki azzal, hogy nemtuttták.
Qrvára tudták, csak azt nem lehetett nyomatni a népnek. Mert akkor bukó van és mehet a fidesz a 10éves adósságával a süllyesztőbe.
Mostmajd meglátjuk mennyibe fáj az országnak a néphülyítés, kb vissza lesz sírva a BKV a pár milliárdocskájával.

Pszt! 2010.06.04. 00:04:56

Hol az AZONNALI, NAGYARÁNYÚ ADÓCSÖKKENTÉS?
A választások előtt minden nap elmondta a viki vagy vmelyik megmondóembere, hogy csak az indíthatja be a gazdaságot. Most akkor be akarják indítani vagy sem?

Chuck Taylor (törölt) 2010.06.04. 00:05:18

azért figyelemreméltó, hogy egy puszta beszéd elég volt ahhoz, hogy szétvágják az árfolyamot illetve a tőzsdét. ez ma a gazdaság itthon

Severus 2010.06.04. 00:07:50

@Bilbo: "Ha 2006-ban 4% hiányt vallottak be és 8% volt valójában vagy valami hasonló (ha jól emlékszem),mit gondoltok, mi volt most?"

Elmondom. Az MSZP fel akarja építeni a Bajnai-mítoszt. Mellesleg nem sikertelenül. Ennek a képnek a központi része, hogy "nem kendőzte az adatokat, korrekt, szerény, dolgos, pragmatikus, nem hataloméhes, korrektül félreáll", stb. Pont az a céljuk, hogy differenciálják a 8 évet. "Gyurcsány hazudott, Bajnai nem, Megyót meg felejtsük el." Aztán pár év múlva előveheti valamelyik maszopos utódpárt Bajnait a kalapból, és egyből lesz egy hiteles jelöltjük. Épp ezért - szerintem legalábbis - nincsenek csontvázak, vagy csak diszkrét mértékban. Elég nagy szarban volt az ország, itt ült a nyakunkon az IMF bizottság, ami előbb havonta majd 3 havonta monitorozott... Amúgy meg ez a Varga paleontológus-csapat olyan, mit a belgyógyász, ha akar, talál. Mindig lehet másképp becsülni előre folyamatokat, szakmai érvek minden mellett vannak pro és kontra. És a jelek szerint akar találni. Na ez a baj.

eLeMeL (Lehet Máshogy Lopni) 2010.06.04. 00:08:55

"Bajnai valóban jobb volt mint a Gyurcsány és ezt értékelték. De ők basztak el mindent, nem a FIDESZ"

Ja a Gyurcsány meg jobb volt, mint a Medgyessy, a Meddgyesy jobb volt mint az Orbán, az Orbán jobb volt mint a Horn, a Horn jobb volt mint a Boross, a Boross jobb volt mint az Antall, az Antall jobb volt mint a Németh, a Németh jobb volt mint a Kádár, a Kádár meg jobb volt mint .....

Oszt Orbán visszakerült a jobb körforgásba.
Hmmm furcsa: X jobb mint Y, és Y jobb mint Z, mégis Z jobb mint X. Ez a politikai logika nem logikus. :)

Punxsutawney Mormota 2010.06.04. 00:18:31

@eLeMeL (Lehet Máshogy Lopni):

Folytasd csak :) Kádár jobb volt, mint Rákosi és Rákosi is határozottan jobb volt, mint Szálasi, mert ugyan az előbbi kisöpörtette a parasztokkal a padlást, de legalább nem lövetett (tíz)ezreket a Dunába.

tcom 2010.06.04. 00:20:08

@Severus:

Így van, az MSZP előre is gondol.
Az már csak hab a tortán, hogy gyakorlatilag a Fidesz túsza volt Gyurcsány és Bajnai is. Minden a költségvetésre vonatkozó tervüket igyekeztek elkaszálni. A vizitdíj nem szólt másról, hogy a nép érezze, hogy költsége van az ellátásának. 300 Ft? Mindezt egy olyan képmutató országban, ahol a nép fele elfüstöl naponta 1000 ft-ot, a másik fele meg megissza alkoholban.
Ha a kormány valamiféle magánbiztosítói rendszerre bízta volna az egészségügy felügyeletét, hátha akkor a költségvetésnek kisebb teher lesz, akkor azt meg kellet akadályozni. Ha az MSZP átszervezte volna a közigazgatást, akkor az meg kellett akadályozni stb. Csak féltékenységből, nehogy valami jó kiderüljön a kormányról.
Az elmúlt 4 év nem szólt másról, mint hogy nincs is szükség reformokra, megszorításra, csak a Fideszt kell odaengedni és megoldódik minden. Volt a TV-ben egy riport valamilyen romatelepen, hogy kire szavaztak. Hát a fideszre mer' visszaadja a gyest'.

tcom 2010.06.04. 00:24:59

@tcom:

Ja és itt szó sem volt csontvázakról a választások előtt közvetlen kivételével. 1 éve még csak hatalmas ígérgetés folyt, vállvetve a Jobbikkal, meg az MSZP-vel. Az volt a beetetés ígéret csalival. Csak hogy nem hogy csali nincs, hanem egy évnyi csalival lógunk a hitelezőknek. A halaknak viszont meg lett ígérve, hogy jön a csali, csak váltsanak horgászt.

eLeMeL (Lehet Máshogy Lopni) 2010.06.04. 00:31:48

@tcom: Hát, a halak bekapták a horgot. A Nagy Hohoho elintézte

eLeMeL (Lehet Máshogy Lopni) 2010.06.04. 00:36:30

Itt is egy remek reform, hogy legyen a kevesebből több:

Persze a jobbikos utcafájterek most csöndben hallgatnak, mert megkapták a nyugicumit (kettős álompolgárság, Trianon).

Gyanítom nem sokáig...

ebedli 2010.06.04. 01:07:59

@rockee: Azért az elég pikáns, ha egy jobber a Belgával hozakodik elő...

Nem mintha olyan nagy balosok lennének, nade asszem a fidesznyikeket legalább annyira megvetik, mint az összes politikától habzó szájú seggfejet.

Miért nem Ákost idézgetsz, ő való a fideszes seggnyalóknak.

mistertwister 2010.06.04. 01:10:05

@ebedli: Nosza, tedd azt, és úgy, ahogy besorolod magad! :)

mistertwister 2010.06.04. 01:12:13

@tcom: Hűha, nagy a gond, már a nyugdíjasok és a cigányok is a Fideszre szavaztak, hűha?! Akkor mi marad az MSZP-nek, csak ti? Akkor 3-4% lesz a következő eredményük...

mistertwister 2010.06.04. 01:17:09

@is: A blog címét olvastad, ugye? Kik írják ezeket, kik szerkesztik címoldalra? Egy szűk, jól megfizetett érdekköröcske. Azok, akiket a sunyiba elzavartak a választók... De az utolsó bástyáikról rendületlenül kiabálják az éterbe a hazugságaikat... De mire lesz ez elég? Megsúgom: semmire, barátom, semmire. Továrisi konyec, de most tényleg. :D Az ilyenek nem tudják elképzelni, hogy valaki csak úgy hozzászól a blogjaikhoz, mert éppen nincs jobb dolga... Általában egyébként van jobb dolga, és szarik ezekre a blogokra és a blogírókra egyarán... :)

szomorutojas · http://tojas.blog.hu 2010.06.04. 01:48:13

@elfelejtette: figyeld a sajtótájékoztatókat, ha Kósa megszólal, válts shortpozícióba.

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2010.06.04. 03:23:06

És mit vártok? Ilyen írások után négy év múlva az új Mszpre vagy a libsikre fogok szavazni?

kgl · http://hobbiasztalos.blog.hu 2010.06.04. 04:49:48

@KG2000: Te szavasztál a fideszre, akkor rajtad fogjuk elverni a port, mert a fidesz csődbe viszi az országot. Ja hogy most rinyálsz?

nestrot10 2010.06.04. 05:12:03

A Fityisz banda saját érdekből HAZUDIK éjjel nappal!
El akarnak tüntetni egyből sok sok pénz. (ORBÁNIMÁZS stb-vel)
Valamire rá kell fogni a nagy pénzveszteséget, mert a 8 év alatt sok sok pénzzel tartozik a Fityisz a Fideszbe " befektetőknek"... nem?

(Pl Demján foltos fejű harácsolónak is:)

nestrot10 2010.06.04. 05:13:52

Eddig az Orsós Orbán járatta le az országot éveken keresztül külföldön, most már a seggnyalók is kifelé böfögnek hülyeségeket! Kósa egy nagyon buta ember! Csonthülye! Csak a korrupciót szereti és azt ismeri!
HÜLYE MAGYAR VÁLASZTÓK! ez nektek is köszönhető!

nestrot10 2010.06.04. 05:25:25

"az EB elnöke, aki azt is hozzátette, hogy a piacok azonnal büntetnék azt az országot, amely nem teljesíti költségvetési hiánycélját."

EZEK BARROSO szavai!!! Hülye Fityisz banda!!!!

nestrot10 2010.06.04. 05:33:21

Cserpalkovics elbújt egy szekrényben...s megtalálták?...azért mondják hogy csontváz van a szekrényben? :)
Vagy direkt elbújtatták oda, hogy megtalálhassák! hehehe

nestrot10 2010.06.04. 05:38:50

Kedves választók! Szarba léptünk...megyünk tovább? vagy lepucoljuk a SZART? ( a Fideszt és Orbánt)

gpetersz 2010.06.04. 06:53:51

Mivel az MSZP korrupt köcsögök gyülekezete, ezért a FIDESZ nem lehet az... Azért mert a maszop szétlopta az országot 8 év alatt, azért a Kósa főparaszt már bármit mondhat, hiszen mi az ahhoz képest! (ez relativizmus)

Ez aztán a hozzáállás. Kósa faszsága miatt hirtelen 250,000 Ft-al többel tartozom a banknak. Köszi Lala!

Hefe 2010.06.04. 07:03:48

vannak akiknek nem vilagos, hogy gazdasagi vilagvalsag van. Ez azt jelenti, hogy mindenhol ga'z van a vilagban. Aki azt hiszi hogy a maszop cseszte el az utobbi evekben a gazdasagot, az nezze meg Gorogorszagot, Spanyolorszagot, Portugaliat, Angliat, Olaszorszagot, az USA-t, es igy tovabb. Ott vajon mit csesztek el a maszoposok?

Roy 2010.06.04. 07:15:28

@parttalan: Tönkremegyünk.
Majd jön a Jobbik, és "megoldja", vagy azLMP? Az biztos,hogy a pór népnek itt soha nem lesz jobb.

nestrot10 2010.06.04. 07:18:50

Púp Magyarország hátán a Fidesz banda! ..meg a gonosz törpe!

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 07:31:24

Nos, kiderült, hogy miért van útban az MNB elnöke. Azért, mert megmondja az igazságot, és nem hajlandó hazudni a Fidesszel!

mistertwister 2010.06.04. 07:36:54

Az is egy kérdés, hogy mennyibe kerül a közszolgálati médiában még mindig teljes gőzzel hazudozó cuclib csürhe az országnak? Merthogy az ellopott médiáikban hazudnak reggel, délben meg este, az egy dolog, de hogy közpénzen meddig tehetik ezt meg még, az egy másik kérdés...

mistertwister 2010.06.04. 07:39:47

@butus: Hűha, Gyurcsány Feri és igazmondó haverjai az MNB-nél, élükön Igazmondó Simor Adnrással, Braun Róbert igazságmondó szagértő, egykor Medgyessy-tanácsadó, mint az MNB igazmondó szócsöve... Az Igazmondók! Ne nevettesd ki magad!

nestrot10 2010.06.04. 07:40:21

@rockee: Kuss baromarcú Orsós Orbán seggnyaló..( Milyen a Cigó segg? ...füstös felcsúti?:)

mistertwister 2010.06.04. 07:40:26

@Roy: Neked már sikerült, láthatóan. :D

mistertwister 2010.06.04. 07:42:05

@Hefe: Csak jelezni szeretném, hogy homokszem került az érvelésedbe: nem, nem, nincs itt semmi világválság már, de ha mégis, akkor is azt kell kórusban üvölteni, hogy Kósa miatt van minden! :)

Hefe 2010.06.04. 07:44:07

@rockee: rockee, te nyilvan szemelyesen nyalod a vitya segget, hogy ilyeneket irsz. Mar hogyne lenne vilagvalsag, nezz csak szet a vilagban.

mistertwister 2010.06.04. 07:44:11

@SteveJobs: 1998-ban ugyanígy kezdték... És mire jutottak? Teljes médiahátszéllel is kellett egy kis választási trükközés 2002-ben, hogy hatalomra kerülhessenk... Most nem fog menni, majd rájönnek. Továrisi konyec, de most tényleg. :)

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 07:49:52

@rockee: Ne haragudj, ha megkérdezem, de Te pénzügyi szakember vagy? Gondolom igen, innen van ez a határozott véleményed! Vagy csak a pártpropagandának dőlsz be? Én közgazdász vagyok, és tudod inkább hiszek a szakembereknek, akikkel azonos véleményen van a Világbank, és az EU szakemberei is!

nestrot10 2010.06.04. 07:51:43

Rockee magyarázkodik, mint tegnap este óta a kuglifejű baromarcú Szijjártó....a papagájkommandó kommunikáció szófosója:)

Hefe 2010.06.04. 07:51:43

@rockee: ne viccelj mar, ha kicsit visszaemlekszel, akkor tudod, hogy 2002-ben a fidesz a korrupcios, meg maganprivatizacios meg vizslas meg egyeb ugyei miatt akkora kozutalatnak orvendett, hogy meg azt az idiota meggypetit is megvalasztotta kis orszagunk, csak nehogy a vityaek maradjanak. A jobbosok meg mindig az "elcsalt" valasztasrol beszelnek, de valahogy nem esik le nekik, hogy ellenzek nem tud valasztast elcsalni. Foleg nem 2002-ben.

motoszka 2010.06.04. 07:58:49

Ez már bizony a 2014-es kampány része! Így lehet majd könnyen mondani, hogy a "sz*rból hoztuk vissza az országot". Más lehetőség nem lesz. Csak úgy lehet az akkori képet pozitívabb fényben feltüntetni, ha a mostanit minél inkább világvégének állítják be. De NE nekem legyen igazam. Azt sajnálom, hogy a sok marhasággal nálunk egy hazug kormány után is még lehet választást nyerni. :S De a Kósa is miért nem megy inkább játszóteret építeni Debrecenbe? Ki kérte meg, hogy nyilatkozzon ilyeneket, ráadásul igazán megvárhatták volna, míg befizetem a havi törlesztőt... (nálunk is egy viccpárt nyert)

Italo Balbo 2010.06.04. 08:02:59

@Bilbo: Azért megy rendesen az átprogramozás :) Mintha arról lett volna szó, hogy ez nem a megszorítások kormánya lesz, és hogy a Bajnai kormány minden intézkedése el lesz törölve... Adja Isten, hogy ne így legyen!

dr.pupak30 2010.06.04. 08:03:21

a népnemzeti károgó betartó kanyjukat.

mistertwister 2010.06.04. 08:03:41

@Hefe: Jaja, akkor reggeltől estig ment a cuclib hazudozás, "kajaibrahim" nagyságrendű nevetésges cuclib-gyártotta ügyek, többynire álügyek. Hagyó Miklós egymagában felér 1001 "kajaibrahimmal", ne nevettesd ki magad! De most mi lesz veletek, majd két év múlva már csak a gumiszobában és ilyen homokozókban hazudozhattok - hihetően - csak egymásnak? :D De majd úgy örültök, mint most itt! :D

dr.pupak30 2010.06.04. 08:05:24

@rockee: idióta ti még az EU szétesését és az eu tönremenetelét is hagyóval meg cuslággal magyaráznátok

mistertwister 2010.06.04. 08:05:26

@Italo Balbo: Fényezni kell ezt a Bajnait, indirekte főleg, mert direkte mit mondhatnátok róla hihetően? Semmi jót sajnos...

Rob67 2010.06.04. 08:06:02

Hova lehet benyújtani a kárigényeket azon vállalkozások részéről, akik az államcsőd kommunikáció miatt hatalmasat buktak tegnap?
Én így jártam.
Ha államcsőd van rendben, de ha kiderül hogy csak rémhírkeltés volt, az bűncselekmény.
Volt már hasonlóra példa.

mistertwister 2010.06.04. 08:06:43

@pupak30: Mi ez az ideges zizegés az MSZP-székház alagsorában? További létszámcsökkentés várható az apparátusban?

Mlaci1 2010.06.04. 08:07:14

"Cserpalkovics elbújt egy szekrényben...s megtalálták?...azért mondják hogy csontváz van a szekrényben? :)
Vagy direkt elbújtatták oda, hogy megtalálhassák! "

A nap mondása!:)))))

mistertwister 2010.06.04. 08:07:52

@Rob67: Az MSZP helyi pártidodájában nyújthatod be az igényedet. Aki korán érkezik, egy Gyurcsány-nyalókát kap ajándékba. :D

dr.pupak30 2010.06.04. 08:09:23

@rockee: nyald a seggeket tovább. gondolom akkor is így vélekedsz majd amikor viszik a házad meg az autód. ja hogy 14 éves kis seggnyaló vagy akit apuka tart el? nembaj eljön a te időd is hamarosan. népnemzeti érzelmekre nem kapsz majd kenyeret. az mszpnél csak ezeket a retardált orbán robotokat utálom jobban. gusztustalan nyugatseggnyaló népség

mistertwister 2010.06.04. 08:09:25

@Tyson925: Talán kölcsönt kapott Wieszt úrtól, és kiderült, hogy hamis a váltó? :)

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.06.04. 08:10:51

vagyis az igazmondás?
no, mennyibe?

és mekkora hasznot hozna az mszp pártproganda?

motoszka 2010.06.04. 08:11:45

@Tyson925: Gondolom import-export területen, mert ott bizony, ilyenkor szívás van, ha napon belül ekkora a különbség.

Hefe 2010.06.04. 08:12:55

@rockee: ne viccelodj mar, Kaja Ibrahim-ugy tenyleg volt, csak nem mentek utana rendesen. A politikusok kozott van egy megallapodas, hogy nem csesztetik egymast. Ezert volt nevetseges, hogy a fidesz holmi "szamonkeresrol" kampanyolt, holott 2002-ben ok sem mentek bortonbe, megtarthattak a ba'nya't, szolot, mindent. Ezt a maszlagot, hogy nem volt kajaibrahim ugy csak a magadfajta csokottagyuak veszik be.

mistertwister 2010.06.04. 08:13:43

@wmiki: Tegnap kifejtette nekem egy szagértő, hogy Kósa az, aki mindenképpen felelős: ha igazat mondott, akkor azért, mert nem szabad igazat mondani az ország állapotáról, ha meg nem, akkor még nyilvánvalóbban ő az oka mindennek. :))) Világos, érthető érvelés, egyszerű, mint a faék, nemde?

dr.pupak30 2010.06.04. 08:16:09

@rockee: hülyegyerek, nem is lehet csődközelben az ország hiszem a felvett IMF hitel miatt mindent ellenőriznek és kötelező adatot szolgáltatni. gondolkodjál és kérj új orbán programot a robot agyadba szerencsétlen

mistertwister 2010.06.04. 08:16:10

@Hefe: Nem mentek utána? Ne nevettesd ki magad? Keller elvtárs és csapata futószalagon gyártotta az "ügyeket", csak éppen nem voltak ügyek. Ez a nevetséges kajaibrahimozás meg Zuschlaghoz, Hunvaldhoz, Hagyóhoz képest meg egyenesen favicc kategória...

MUHAHA 2010.06.04. 08:17:10

Hörögnek az ávós maffia bértollnokai, habzik a szájuk, földhöz verik magukat.

Ébresztő, elvtársak!!!

Ez már nem az öszödi beszéd kormánya, amelyik HAZUDOTT ÉJJEL-NAPPAL...

"El lehet menni." - ahogy azt hibbant vezérük is felismerte.

MUHAHAHA

mistertwister 2010.06.04. 08:17:22

@motoszka: Az elmúlt két évben hányszor volt napon belül lényegesen nagyobb mozgás? Utánanéztél?

nestrot10 2010.06.04. 08:18:39

@rockee: Anyád te barom...de Te is tudod, hogy Polt Péteresítve volt az ügyészség..és mindent visszadobott...hiába voltak a korrupciós ügyek , amit Keller mondott...
Te te állat, te emberek salakja, Te megbutított seggnyaló:)

mistertwister 2010.06.04. 08:18:50

@MUHAHA: Érik nekik a gumiszoba, a kényszerzubbonyaikat szétszaggatják a nagy erőlködésben, úgy rángatóznak... :) Kósa olyan hatással volt rájuk, mint egy atombomba... :D

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.06.04. 08:19:06

@rockee: :(((
igazi derék mszp-s srác volt
kár, hogy mára már csak 19%nyi maradt :(
persze itt az indexcímlapos blogokon, szerencsére nagyobb az arányuk

Hefe 2010.06.04. 08:19:24

@rockee: ezek szerint neked nem vilagos, hogy igy akarta meg nem tortentte tenni a fidesz a kampanyolos hazugsagait. Mondvan: a komenistak kiuritettek a kasszat, igy barmennyire is adni akarunk, nem tudunk. Holott tudta mindenki hogy nincs penz. Azert makogott kosa, mert meg akarjak nyerni az oszi valasztasokat, ugyanis a polgarmesterek tudnak igazan penzt lopni es a partkasszaba csorgatni. Ezt buktak el a szocik 4 eve, mert Gyurcsany bejelentette a reformokat a valasztasok elott, igy az elmult 4 evben fideszes polgarmesterek lophattak a legtobb penzt az orszagban.

Koky_ 2010.06.04. 08:19:51

@flippant: Idióta! Nő vagyok és nem szavaztam rájuk.

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.06.04. 08:20:34

@pupak30: görögország sincs csődközelben igaz?
meg az európai államok
nem lehetnek, hiszen az okos bankemberek jól irányítják őket

nestrot10 2010.06.04. 08:20:40

@MUHAHA: Most a Gonosz törpe és bandája hazudik éjjel nappal!!....( na erre utalt az öszödi beszéd...1998 tól minden kormány hazudik!!!!--csak a papagájkommandó kommunikációja miatt volt a 8 évre ráhúzva:) Te seggnyaló:)

Hefe 2010.06.04. 08:21:18

@rockee: nem mentek utana. Keller megtalalta a csontvazakat, de raszoltak, hogy nem lesz ez jo, ha lesitteljuk a fideszeseket. Ezt csak te nem latod, aki nyilvan a kormanyokon ativelo olajszokitesrol sem hallottal.

mistertwister 2010.06.04. 08:21:32

@Hefe: Miről is ábrándozol? Hiszen ti harsogtátok, hogy nincs is programjuk... Ha nincs, akkor mit is vonhatnának vissza? Egyre nagyobb a zavar a cuclib fejekben, nem érzed úgy?

wmiki · http://kigondoltam.blog.hu/2014/07/20/stephen_hawking_538 2010.06.04. 08:22:02

@Hefe: pontosan mivel kampányolt a fidesz? hatalmas vasútkorszerűsítéssel, meg azzal, hogy ők az adócsökkentés kormánya, és 200km új gátszakasszal?

nestrot10 2010.06.04. 08:22:06

Nem baj...Hajrá Fityisz banda..csak így tovább...és a megbutított szavazok is megvilágosodnak és jön az : ORBÁN TAKARODJ!!!!!

mistertwister 2010.06.04. 08:22:27

@Hefe: Fogadjunk, hogy elsírtad magad, miután ezt be tudtad írni? :D

dr.pupak30 2010.06.04. 08:22:44

@wmiki: aha és hol van nálunk 13 - 14 havi bér, 55 éves nyugdíjkorhatár, jutalmak már azért is ha bemész dolgozni. gondolkozzatok és olvassatok mielőt beáltok bólogatni

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.06.04. 08:23:36

A kommenteket olvasva, sajnos úgy érzem, sokan nem igazán értik ám, hogy itt elsősorban NEM politikai döntések meghozatalára várunk...
Amennyiben tényleg akkora szarba van az ország, mint a Fidesz állítja, akkor sem így kéne kommunikálnia. Mást ne mondjak tegnap a magyar CDS felár szépen ugrott, és elszakadt a régiótól... A forintot verbálisan bedönteni hó elején, pedig nem túl jó dolog...
A Varga féle bizottság nyilvános adatokból dolgozik, vagyis mindezt hónapokkal ezelőtt megtehették volna...

mistertwister 2010.06.04. 08:24:33

@Koky_: Ne bántsd, ez a hibbant csak képen látott igazi nőt... :)

Hefe 2010.06.04. 08:24:43

@rockee: hat nincs is programjuk. Eppen errol beszelt kosa is, hogy nincs mit kifizetni az igeretekbol.

dr.pupak30 2010.06.04. 08:24:56

281 a forint szerencsére nekem nincs devizahitelem, sőt semmijen hitelem. nagyon sajnálom azokat akik most kénytelenek ezt megszenvedni 2 év szívás után csak azért mert ez illik a fidesz lejárató kamoányába. gusztustalan

belekotty 2010.06.04. 08:26:23

Amikor a szocik nyertek, marha boldog voltam. Évek kellettek hogy felébredjek és pokolba kívánjam őket. Bár utálom Viktort, gondoltam végre ő kormányozni fog. Nem azt teszi, uralkodik.
Csúnya bukás lesz ebből nagyon gyorsan.

mistertwister 2010.06.04. 08:27:25

@Tyson925: Oké, de miért is kellene hinni az éveken át trükköző és hazudozó szocialista-szabaddemokrata (handa)bandának? Most meg ott tartunk hirtelen, hogy mindenképpen a Fidesz a hibás: 1. ha nagy a baj, akkor azért, mert megmondja 2. ha még nagyobb, akkor meg azért, mert miért nem mondta már hónapokkal ezelőtt...

Hefe 2010.06.04. 08:27:32

@Tyson925: szerintem itt mindenki erti, hogy gazdasagi bukta van. A fidesz csak a kampany soran tett igereteit akarta ezzel a bejelentessel semmisse tenni, a komenyistakra mugotgatva, hogy ok mar elloptak a penzt amit a fidesz szandekozott kiosztani. Hogy ez milyen gazdasagi valtozasokat inditott el, azzal ok nem szoktak foglalkozni.

mistertwister 2010.06.04. 08:28:44

@belekotty: Láthatóan ezen dolgozik a cuclib banda, mert úgy ítélik meg, hogy amennyiben Orbán 4 évig kormányozhat, akkor nekik mindörökre végük. És szerintem nem is tévednek nagyot... :D

Hefe 2010.06.04. 08:29:53

@rockee: nem vagyok en olyan siros gyerek. Ha tehetnem, az osszes politikust lecsukatnam, a hozzad hasonlo bertollnokokkal egyutt. Ott aztan valaszthatnal hogy csicska vagy kocsog akarsz-e lenni a vityanak...

Spiro 2010.06.04. 08:31:58

Azt kell ALKOTMÁNYBA foglalni, hogy mennyi lehet a max. eladósodottságunk, illetve amíg ezt el nem érjük, addig ne lehessen deficites költségvetést tervezni, végrehajtani (drákói szankciók mellett).

Akármennyire is fájdalmas ez, ez mindannyiunk érdeke, és ezzel lehet csak féket tenni a politikai ígérgetésre, és ezzel lehet elkerülni az ostoba ámokfutást, és a dilettáns nyilatkozatokat.

Mlaci1 2010.06.04. 08:32:07

lesz itt még orbán takarodj, nem is olyan sok időt kell várni. Csak azt nem tudom, hogy ki volt olyan hülye ebben az országban, aki politikusnak elhiszi a szavait, igéreteit?. Egy régi mondás ugrik be: " A szavazás 4 évente 10 000 ember sorsárol dönt és soha nem a szavazókról" Nagy igazság!!

Italo Balbo 2010.06.04. 08:32:23

@rockee: A Bajnai-kormány alatt ténylegesen csökkent az adó, nem csak beszéltek róla

öcsi55 2010.06.04. 08:33:23

Elvtársnők és elvtársak!

A nyolc év hazudozásának,lopásának, csalásának
egyszer ki kell derülni.Valakinek meg ki kell
mondani, ezt tette Kósa.A szocialista kormány
azt mondta magyarországot elkerüli a válság,és mi lett?
Párnap múlva mégtöbbet megtudhatunk.Sajnos a komcsik csak hazudtak, és most is azt teszik!

dr.pupak30 2010.06.04. 08:33:24

@rockee: jó lenne ha abbahagynád a gusztustalan poénkodásodat, amikor elképzelhjető hogy emberek veszítik el a tulajdonaikat egy gusztustalan lejárató kampány miatt amit már négy éve csinálnak

Zz_ 2010.06.04. 08:34:19

B@szod, csak itt-ott beleolvas valaki és frankón látszik: vannak akik gondolkodnak és vannak akik hisznek.

Artie 2010.06.04. 08:36:26

@sterimar: Felhívnám b. figyelmét, kedves szakértő úr, hogy az mszp alatt volt 228 forint is (!) az euró, egész pontosan 2008 nyarán. Mikor is kezdett gyengülni a forint? Valami válság hatására, tetszett róla hallani?

Bélabácsi 2010.06.04. 08:37:10

@Tyson925: így van - az egyik kedvenc Kóka János-idézetem (pedig Kókát sose szerettem, de ebben az egy dologban teljesen igaza volt és van) így szól: Magyarország 90%-a pénzügyi analfabéta.

Nos, ez a helyzet fog megváltozni az elkövetkezendő évek alatt, ha a Fiúk sok ilyen lépéssel a lakosságnak is látható-érezhető gondokat okoznak.

Kis országunk megtanulja szépen lépésről lépésre, hogy választás előtt ígérni a politikusok dolga, az ígéreteket meg józanul végiggondolni és mérlegelni, majd azután voksolni viszont a választóké. És ennek nyomán a 2014-es választásokon majd egy gazdasági témák szempontjából sokkal érettebb választói hozzáállással fog szembesülni minden párt, aminek köszönhetően remélem megérjük, hogy ha nem is nullára, de lényegesen csökken az ész nélküli ígéretek száma.

Magg (törölt) 2010.06.04. 08:37:28

@rockee:
"...nincs is programjuk... Ha nincs, akkor mit is vonhatnának vissza?..."

A program és az igérgetés között óriási a különbség!
Programjuk nincs vagy legalábbis olyan titkos, hogy senki nem tud róla még most, az új kormány alakítása után sem!
Ha te ismered a kormányprogramot, világosítsál már fel minket, óh mester!

mistertwister 2010.06.04. 08:41:14

@pupak30: Mi lesz? Új blogot találtál ki? "Kósa miatt emberek halnak meg Japánban!"

mistertwister 2010.06.04. 08:42:55

@Magg: Egy programpontról tudok, de az rengeteg alpontba van szedve: cuclib hazudozók a kukába. :D

dr.pupak30 2010.06.04. 08:44:15

@rockee: rosszabbak mint a szocialisták. a szocialisták korruptak voltak és alkalmatlanok. ezek meg szándékosan nemzetrontók. szép volt fiúk! mondjuk ezen csak nevetek mert nekem nincs hitelem és csodálkozom, hogy a magyar semmit sem tanul, ugyanolyan bárgyú birka mint ezelőtt bármikor akit bármivel meg lehet vezetni. tisztelet a kivételnek

mistertwister 2010.06.04. 08:46:53

@Artie: Igen, és hozsannázzunk, mert Bajnai Gordon akkor azt mondta, hogy (idézem) "Magyaroszágot nem érinti a válság"... És nem is értintette, ugye? És aki volt olyan hülye, hogy elhitte ennek a handabandázó hülyegyereknek egy szavát is, az bebukhatta mindenét két hónap alatt... De te ugye nem hittél neki soha? :D

mistertwister 2010.06.04. 08:47:28

@Artie: Igen, és hozsannázzunk, mert Bajnai Gordon akkor azt mondta, hogy (idézem) "Magyaroszágot nem érinti a válság"... És nem is értintette, ugye? És aki volt olyan hülye, hogy elhitte ennek a handabandázó hülyegyereknek egy szavát is, az bebukhatta mindenét két hónap alatt... De te ugye nem hittél neki soha? :D

mistertwister 2010.06.04. 08:48:47

@pupak30: És? Mit szeretnél mondani? Hogy könnyű neked, mert nem vagy birka, mert nem vagy magyar? Vagy mit is?

mistertwister 2010.06.04. 08:50:34

@Bélabácsi: Kóka mint hivatkozási pont... :) Fárosz az éjszakában! Egy lángelme! A budai puma! A békák rémálma... :D

mistertwister 2010.06.04. 08:51:14

@Bélabácsi: Kóka mint hivatkozási pont... :) Fárosz az éjszakában! Egy lángelme! A budai puma! A békák rémálma... :D

Hefe 2010.06.04. 08:51:30

@rockee: teged tenyleg hozzaszolasonkent fizet a vitya.

dr.pupak30 2010.06.04. 08:51:48

@rockee: azt, hogy imádd tovább viktort és gyűjts össze néhány millát, hogy átvészeld az elkövetkezendő négy évet. vagy szerezz magadnak valami jó zsíros kormányzati állást. semmi mást nem kell csinálnod hozzá mint bólogatni és kurvaanyázni mint philip barátunk is csinálja. ez a ti szintetek. :)

SteveJobs · http://16bit.blog.hu 2010.06.04. 08:56:04

De most komolyan: Az ország nagyon nagy része jobb oldalra szavazott. Mégis miért fröcsögtök ennyire 1 hét után? Látjátok, pár jobb oldalit leszámítva még csak lese szarnak titeket.. Vagy most így telik majd el ez a 4 év? Napi 5, a jobboldalt fikázó poszt az indexen amibe ugyanezeket a hülyeségeket fogjátok hajtani?

*facepalm*

Dolgozzatok inkább ti is..

Magg (törölt) 2010.06.04. 08:56:53

@rockee: ja és ez a legfontosabb és legsürgősebb tennivaló manapság?
Meg az OMG-zés és honlapátszabás milliárdokért...

Szerintem csak kapkodnak és beszélnek összevissza koncepció nélkül, de sajnos nem következmények nélkül.

NEM vagyok szegfűpárti, ne ezzel gyere!
Tapasztalatom szerint, ha kérdés merül fel felétek az "átlagember" részéről, nincs érdemi válasz, csak a komcsikat szidjátok!
Pedig mi (itt azt értem, hogy egyik párt iránt sem elkötelezett!) nem erre vagyunk kiváncsiak, hanem hogy mire számíthatunk!
De csak a parasztvakítás és felelőtlen frázispuffogtatás megy mindenhol!

drkgyqc9tk 2010.06.04. 08:58:14

Az ország 2/3-a tényleg azt hitte, hogy ezek jobbak, mint a komcsik? Akkor sajnálom őket. Ha képesek vagyunk túllépni azon, hogy a komcsik tönkretették az országot, meg kell állapítani, hogy a Bajnai-Oszkó páros ennél picit igényesebb vezetést jelentett. Aki ezt nem látja, na azt is csak sajnálni tudom.

butus, a Magyar Köztársaság állampolgára 2010.06.04. 08:59:59

@MUHAHA: Tudod, én egyik párnak sem hiszek, és mindet utálom. Te pedig pont olyan vagy, mit akikről írsz. Ész nélkül hiszel, csak Te a másik oldalnak.

Peetee 2010.06.04. 09:01:17

Felelőtlen sz@r alakok.
Semmi jobb alternatíva nem volt, de ezt nem gondoltam volna a Fidesz-ről.

Még 2-3 ilyen okos gondolat, és tényleg meglesz az államcsőd.
320Ft/ 1 EUR, 250Ft/ 1 CHF. Tőzsde esik 40%-ot 3-4nap alatt.

EKKOR MIT FOGNAK TENNI???? Rákenik ezt is a szocikra?

Én meg fizetek 120.000 lakáshitelt 50.000 helyett....anyátok!

Aztán szépen letérdelnek az IMF-nek, felvesznek még 500000000000000000000000000 EUR-t és rákenik a szocikra.
Meggazdagodnak, 4 év múlva lelépnek, én meg életem végig 40%-os SZJA-t fizetek.

KURV@ any****tokat!!!!!!!!4

mistertwister 2010.06.04. 09:03:23

@Magg: Miért? Hiszen nincs válság, nem azt szajkózza a cuclib okádókórus? Akkor mi a gond? Akkor ráérnek a hazudozókat eltávolítani az állami intézményekből, a közszolgálati médiából, az MTI-től stb... Mellékesen ez gazdasági kérdés? Ezek a cuclib hazudozók és közpénzből-bérhőzöngők mennyi kárt okoznak nap mint nap. Kósa bármit mond is, lábuk nyomába nem érhet...

mistertwister 2010.06.04. 09:06:15

@SteveJobs: Vesztüket érzik és vonyítanak - ennyi. Meg még a szokásos cuclib okádás, mert ma valami ünnep-félére készült az ország, és ilyenkor már csak reflexből is okádnak...

mistertwister 2010.06.04. 09:08:03

@pupak30: André Kosztolany bölcsességét ajánlom figyelmedbe: olcsón venni, drágán eladni. Ilyen egyszerű, barátom. :)

dr.pupak30 2010.06.04. 09:09:01

ugyanezt csinálta a fidesz a horn kormány után. bokros helyreállította a gazdaságot a csomagjával. jött a fidesz ugyanezzel a trükkel, visszaállította az ingyenes oktatást stb. tönkre téve a költségvetést elkezdve az osztogatást és elindította az országot a lejtőn ugyanez következik most is.

MUHAHA 2010.06.04. 09:14:46

@nestrot10:
Van egy neked való hely: Igazságügyi Megfigyelő és Elmegyógyító Intézetet (IMEI).
Adottságaiddal könnyen bekerülhetsz...

Töröld meg a habzó szád!

@butus: Te pedig pont olyan vagy, mint a neved!
"mit" = mint
Tanulj meg írni.

:D

sterimar 2010.06.04. 09:28:12

Egy szó mint száz, az elvtársak alaposan elkúrták az elmúlt években, most meg igyekeznek rákenni egy még kormányban sem lévő társaságra a szart.
Elég ostoba, aki ezt benyalja.

chico 2010.06.04. 09:30:52

@Peetee:

mit fognak csinálni? Zárják a shortpozíciókat, mert az üres pártkasszát valamival föl kell tölteni. Meg hát néhány exportáló nagyvállalatnak is a gyengébb forint jelenti a versenyképességnövelést.

Csak az a baj, hogy a tegnapi kis összehangolt fidesz akció - és ebben vastagon benne volt a Varga, meg az Orbán is Brüsszelben - bénán sikerült. Tesztelni akarták, hogy meddig mehetnek el a hiánynövelésben, csak túl gyorsan és fájdalmasan az orrukra koppintott a meglehetősen ideges piac.
Aki most egy mondatban említi Görögországot és a saját helyzetét, az már rendelheti is a koporsót, mert pánikszerűen fognak megszabadulni a papírjaitól. A Kósa meg azt felejtette el, hogy vége a kampánynak, és miután még mindig nem lehet semmit tudni a kormány gazdaságpolitikájáról, ezért ha egy olyan magas polcon ülő fideszes, mint ő bárhol megszólal, azt úgy értékelik, hogy a Viktor biztos ezt akarja.

Az internet korában felejtsék már el, hogy vidéken az isten háta mögött, az enyéim körében olyan hülyeséget mondok, amit akarok, mert nem így van. Kósa tegnapi nyilatkozata után egy-két órával a nemzetközi gazdasági sajtó egy az egyben átvette a Napi Gazdaság hírét, és órákon belül a földbe döngölték a forintot.

rockeeval meg nem érdemes vitatkozni, mert minden hozzászólásából látszik, hogy ezért kapja a fizetését. Kedves rockee, ha meg akarsz dolgozni a fizetésedért, legalább ne ilyen átlátszóan, kádári propagandával csináld már. Sőt, ha jobban belegondolok, Leni Riefenstal is felnézhetne rád.

MUHAHA 2010.06.04. 09:34:31

@Tyson925:

Ha már a KOMMUNIKÁCIÓ annyira fontos, érdemes alaposabban átnézni a Portfolio cikkét, amiben a CDS "ugrásáról" ír.
www.portfolio.hu/cikkek.tdp?k=3&i=134085&is=1

Az írásban nem szerepel, hogy pontosan MENNYIRE ugrott a CDS-felár: a Portfolio bértollnokaira jellemző elfogultság. Ha ott lenne a pontos érték, látszana az is, hogy még így is jóval alacsonyabb, mint korábban.

Így nehéz pánikot kelteni, tehát el kell hazudni a CDS pontos értékét.

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.06.04. 09:40:13

@MUHAHA: A cikk így kezdődik:
"Válságszituációt idéző mértékben, 58 bázisponttal 11 havi csúcsra ugrott a mai napon a magyar állam következő 5 évi esetleges csődje elleni biztosítás piaci ára, miközben a nap legnagyobb részében kedvező nemzetközi befektetői hangulat hatására még a figyelem középpontjában álló dél-európai országok hasonló mutatója is stagnált, illetve kissé csökkent."
Van hozzá grafikon is amin láthatnád, azonkívül ez nyilvános... Remélem megérett benned a gondolat egy bocsánatkérésre a portfolios bértrollok irányába... És legközelebb NEM trolkodsz. Ugye?

MUHAHA 2010.06.04. 10:35:12

@Tyson925:
Az írásban nem szerepel, hogy pontosan MENNYIRE ugrott a CDS-felár: a Portfolio bértollnokaira jellemző elfogultság. Ha ott lenne a pontos érték, látszana az is, hogy még így is jóval alacsonyabb (!), mint korábban.

Így nehéz pánikot kelteni, tehát el kell hazudni a CDS pontos értékét.

MANIPULÁLT, elfogult írás.

A grafikonon nem látszik a PONTOS érték, egészen más benyomást kelt, ha LE IS ÍRJÁK. Egyébként így is szokták, NEM VÉLETLEN, hogy pont most maradt ki...

Nyilvános?
Hol lehet megtekinteni?
Érdekelne a pontos, valós idejű adat.
:DD

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.06.04. 10:39:52

@MUHAHA: az 58 az neked mennyire pontos?
amúgy meg a google a barátod...

MUHAHA 2010.06.04. 11:34:28

@Tyson925: 58 a VÁLTOZÁS. Mennyiről indult? Mennyi lett? Pontosan.

A google a barátod?
Próbáld megkeresni a pontos, valós idejű adatot!
Érdekelne az eredmény...
:D

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2010.06.04. 11:46:53

@MUHAHA: 270 a többit próbáld kiszámolni. Anyu majd segít.

www.cmavision.com/market-data
fizess elő...
még egy ekkora trollt mint te wazz...

MUHAHA 2010.06.04. 12:45:13

@Tyson925: A rémhírként szolgáló cikkből hiányzik ... Nem érdemes számolgatásra hivatkozni!
NINCS OTT.

A legnagyobb TROLLOK az "elemzőnek", "szakújságírónak" titulált bértollnokok. Egyik sem független: vagy fújja vkinek a passzátszelet, vagy pozícióból beszél.

Ha előfizetéses, akkor nem nyilvános.
:DD
süti beállítások módosítása