HTML

Friss topikok

  • Huffnágel Pista: Vessünk véget a spermatolvajlásnak! #geci #nőbűnözés #nőerőszak klou.tt/2cg82zjsf28e (2015.03.01. 22:58) Mennyibe kerul egy Bayer Zsolt?
  • bankvezér: @Istóczy Győző: Úgy látom, azért elég "népszerű" vagy itt. :DDDD (2014.06.04. 21:10) Lázár féle kettős mérce
  • bankvezér: Blogger barátom ! Helyesírás! Mi ebben a mondatban a hiba? "Meg mondom őszintén én ezt nem értem!... (2014.06.02. 20:47) Kérdések KGBéla ügyben
  • csepke: Én mindig magamnak csinálom, de mindig egy fél napomat elveszi. Mert még nem volt két év egymás ut... (2014.05.19. 18:23) Söralátét adóbevallás?
  • Dörnyei József: @Tyson925: Reméljük együtt, hogy most ebben tévedsz. Adót növelni nyilván mindig lehet, akár 50%-... (2014.05.16. 19:25) Deflációs veszély Magyarországon?

Lázár féle kettős mérce

2014.06.02. 09:01 Tyson925

Lázár János és hű kis csatlósa Csepreghy Nándor egyszerre folytat két háborút, amivel teljesen hülyére veszik az egész magyar társadalmat.

Az egyik fronton épp Csepreghy küzd igen nagy vehemenciával azért, hogy az Ökotársat a KEHI vizsgálhassa át, hogyan és mire használta fel a Norvég Alaptól kapott pénzeket. Csepreghy egy közleményében ezt írja:

Éppen ezért érthetetlen, miért vonakodik az Ökotárs alávetni magát a vizsgálatnak – csak annak áll érdekében kibújni egy vizsgálat alól, akinek takargatnivalója van.

A másik fronton Lázár János küzd foggal körömmel az ellen, hogy kiderüljön mire és miért tapsolt el 2 milliónyi magyar közpénzt 4 éjszaka alatt külföldön. (Azt se feledjük, hogy Lázár mindig is tudott élni, egy évben simán igényelt 18 milliós költségtérítést.)

Tehát, hogy tisztázzuk: a magyar adófizetőknek az égföld világon semmi közük nincs ahhoz, hogy Lázár János, mennyi közpénzt használt fel, hogyan lettek ezek felhasználva és mi célt szolgáltak? Viszont a magyar államnak feltétlenül tudnia kell, hogy a Norvég Alaptól pályázati úton elnyert norvég adófizetők pénzét egy magyar civil alapítvány mikor mire használta fel. Mennyire normális az, hogy Lázár jobban aggódik azon, hogy a norvég adófizetők pénze mire lett felhasználva, mint azon, hogy magyar adófizetők forintja milyen célra lettek fordítva? Továbbá, ha Csepreghy gondolatmentét követjük, akkor Lázárnak milyen takargatnivalója van?

Ilyen a Lázár féle kettős mérce. Tudom, naív gondolat, de úgy gondolom ezek után mind Lázár János, mind Csepreghy Nándor alkalmatlan a magyar emberek képviseletére.

Esetleg ha bárki kedvet kapott volna a bejegyzés alapján a pereskedéshez: a szerző leszögezi, hogy ebben a bejegyzésben a magánvéleményét fejtette ki.

 

51 komment

Címkék: portfolioblogger Lázár János

A bejegyzés trackback címe:

https://economy.blog.hu/api/trackback/id/tr366244712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

baldoc 2014.06.02. 17:11:31

Hogyan bírják ki röhögés nélkül a sajtótájékoztatókon?
A kész átverés élőben, mi vagyunk a balekok.
Csak a végén senki nem kér bocsánatot tőlünk.

gaba 2014.06.02. 17:18:52

Csatlakozom a szerző magánvéleményéhez, megerősítem azt, ugyanakkor kérdezem: miért vannak közünk egyenlőbb ....-ok, őket miért nem lehet felelősségre vonni? Lázár igenis számoljon el, de nagyon gyorsan!

sas70 2014.06.02. 17:26:14

Ez megint egy lufi, ami eltereli a figyelmet a valódi dolgokról. Amúgy meg, ha "civil" birkamenetes társaság majd elszámol szépen a milliárddal, akkor lehet ugatni, hogy más is tegye meg!

s 2014.06.02. 17:38:17

„Ne azt nézd, hogy honnan jövök, hanem, hogy merre tartok" fogalmazott Illyés Gyula.

lázár megpróbál megfelelni a kihívásnak. Nem az a fontos neki, hogy honnan jön a pénz, hanem hogy hova megy.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 18:12:50

Ha nem tetszik a norvégoknak, hogy mi is beleszólnánk, hogy csak szélsőliberálisok kaphatnak pénzt vagy más is, akkor tartsák meg magunknak, viszont akkor tűnés a magyar piacról, ugyanis ez a pénz a belépődíjuk ide.

Ideje lenne nekünk is megszponzorálnunk néhány norvégiai civil szervezetet, például a Muszlim Bevándorlásért Népi Nemzeti Frontot, a Sária Barátai Civil Mozgalmat, az Igazhitű Oslóért Kezdeményezést vagy a szintén oslói Arab Felszabadítási Hadsereg Pártot.

Nyekenyóka · http://www.hir24.hu/elet-stilus/2014/02/19/itt-a-bizonyitek-a-netes-trollok-pszichopatak/ 2014.06.02. 18:22:02

Lázár egy arrogáns fasz, többek közt az ilyen alakok miatt mentem el a fidesztől mint Lázár, Rogán vagy Varga Mihály. Pedig utóbbi még szimpatikus volt eleinte..

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2014.06.02. 18:30:14

@Istóczy Győző: Úgy érzed az Ökotárs ehhez hasonló szervezet?

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2014.06.02. 18:30:53

@sas70: Ez ilyen óvoda, hogy majd akkor ha a másik is?

makkospacal 2014.06.02. 18:52:56

Én tökéletesen boldog lennék, ha a cigánygyereket is, a pártszolgálati tévéit is és az összes nyaloncát is külföldről pénzelnék. Mondjuk csak oda jeggyel egy marhavagon szerelvényen...

űrszelvény (törölt) 2014.06.02. 19:08:45

No de Urak!
A vastag hotelszámlák firtatása nem is olyan régen még ordas támadás volt a függetlenül gondolkozó értelmiség ellen! Vagy ez már a diktatúra fagyos lehelete?

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 19:48:55

Először is, Lázár meg van választva az adófizetők által. Ha tv-telenül használ fel közpénzt, az BCS, akkor feljelentheted.

Másoodszor, az Ökotárs az fasz se tudja mi, nincs megválasztva senki által, és senki sem tudja hogy miért/hogyan/mire kapott külföldi pénzt. Azt se tudja senki hogy kinek a pénzét.

Ezt fogják kivizsgálni, amivel egyetértek.

Mondjuk annyi sejthető hogy ballibsi gittegyletek éltek belőle, hiszen a Jobbikot és médiáját nem hallom ajvékolni. Úgyhogy ennyit a civilekről.

makkospacal 2014.06.02. 19:56:49

@Kón Bandit:
Tudjuk bazdmeg: "nincs itt semmi látnivaló..." fideszmantra.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:01:54

@makkospacal: Úgy van az kérem hogy mindenki ártatlan, amíg nem bizonyul bünösnek.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 20:29:15

@Tyson925:

Nem gondolom, hogy az Ökotárs hasonló lenne a Muszlim Bevándorlásért Népi Nemzeti Fronthoz, a Sária Barátai Civil Mozgalomhoz, az Igazhitű Oslóért Kezdeményezéshez vagy a szintén oslói Arab Felszabadítási Hadsereg Párthoz, de miért kellene hasonlónak lennie? Talán nem vagy liberális? Úgy gondolod, hogy különbséget lehet tenni két civil szervezet között az alapján, hogy a sária bevezetéséért vagy a "romák" "jogaiért" küzdenek?

Úgy gondolod, tiltakoznának a felvilágosult, liberális, Nyugati norvégok, ha magyar állami támogatást kapnának a sária bevezetéséért küzdő "norvég" civil szervezetek?

bankvezér 2014.06.02. 20:33:34

Tud valaki jogalapot mondani arra vonatkozóan, hogy az Ökotársat a KEHI miért vizsgálhassa át ??
Én speciel nem tudok..

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 20:50:47

@bankvezér:

Érdekes az alapállásod.

Én kíváncsi vagyok az Ökotárs gazdálkodására, mivel úgy tűnik, hogy a magyar államnak járó pénzt költik el szélsőliberális, nemzetellenes célokra.

Örülök, ha megvizsgálják őket, bár lehet, hogy szerencsésebb lenne, ha a nemzetbiztonsági szervek tennék ezt. De az is lehet, hogy ők már megtették, ezért vizsgálják most meg pénzügyileg is őket.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 20:53:14

Egyre jobban bírom Orbánékat.

Most ajvékolta Szellő Pista, hogy megszünik a Barátok Közt és az ÉNBP, ha Orbán megadóztatja őket. Beszabehu.

Elmennekabankok.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 21:08:37

@Kón Bandit:

Mérges voltam múltkor, hogy visszavonták a reklámadó tervét. Én 98%-os kulccsal vezetném be, de ha akkora, amekkorától már ajvékolnak a médiazsidók, akkor már nagyon rossz nem lehet.

makkospacal 2014.06.02. 21:38:22

Istóczi Győző, Kón Bandit:
kiváncsi lennék mennyire imádnátok, ha véletlenül éppen a ti állásotokat szemelné ki a csuti megsemmisítésre... de rájárhat még a rúd az ipari nyalonc mesterségre is... a kibicek még(!) könnyen élvezkednek mások nyomorán

flort 2014.06.02. 21:43:57

@Istóczy Győző: " a magyar államnak járó pénzt költik el" khmm, jó a szer?

Úgy tudom, a norvég adófizetők pénzének elosztását koordinálja a szóban forgó társaság. Azaz, csak a hülyék kedvéért: nem a magyar államnak, nem jár és nem költi el.

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2014.06.02. 22:03:42

@Kón Bandit: No, akkor te, honnan kapsz pénzt, mire költöd, és miért költöd arra?

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2014.06.02. 22:04:34

@Istóczy Győző: Talán nem vagy liberális?
Miért, aki kérdez az már liberális?

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 22:28:19

@flort:

De jár. Ez a pénz Norvégia belépője az EGT-be.

Nem segíly, hanem belépődíj.

És nem arra van, hogy szélsőliberális hiszterocivileket kistafírozzanak vele.

Persze a te hajlott hátú fajtád ezt nehezen értheti.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 22:30:28

@Tyson925:

Visszakérdezni zsidó szokás mindenesetre.

Remélem, nem fogja sajnálni a pénzt a kormány a norvégiai sáriapárti civil szervezetek felpumpálására. A reklámadó összege indulásnak éppen jó is lenne.

flort 2014.06.02. 22:41:32

@Istóczy Győző: www.norvegalap.hu/cimoldal
norvegcivilalap.hu/hu/nyitolap

Kedves Győző, szar lehet ilyen debilnek és fölöslegesnek lenni, de ez a te életed.

És a tetves kurva anyáddal beszélj ilyen hangnemben, ha már nem nyelt le.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 22:43:16

@Tyson925: Én magyar állampolgár vk, kérem szépen.

Parasztlengő az imperialistáknak 2014.06.02. 22:45:59

@flort: Azt gondoltad hogy kiírják a kapura hogy ballibeket finanszírozó külföldi tőkések vagyunk?

Mer szerintem nem.

Ebben az országban pl. a TASZ is civil, az mondjuk a Sorosgyuri civilje éppen.

BelAmi 2014.06.02. 22:47:22

@Istóczy Győző: Ezt a szöveget hány helyen fogod még elsütni?

flort 2014.06.02. 22:50:18

@Kón Bandit: ezerszer inkább civil, mint a CÖF, maradjunk ennyiben

flort 2014.06.02. 22:52:38

@Kón Bandit: pláne, hogy az általad per Sorosgyuriként emlegetett jóember azt csinál a saját vagyonával, ami belátása szerint a legjobb, míg az állami pénzek kapcsán egy normális, élhető világban sokkal nagyobb ellenőrizhetőségnek kell fennállnia.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 22:56:58

@flort:

Pont ezt csinálja a kormány, hajlott hátú "barátom". Ellenőrzi az állami pénz elköltését (most éppen a norvég állami pénzét).

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 22:58:52

@flort:

Ez a cöfözés mindennél jobban árulkodik arról, hogy megint az Összefosásra szavaztál.

Eközben a CÖF-nek valódi társadalmi támogatottsága van, az általa szervezett Békemeneten több százezer polgár vett részt.

A Sorstalan György-féle álcivileknek a zughonlapjain meg cikkenként van 3 kommentelő, abból 1 szerkesztő, és 1 egy másik ballibcivilszervezet aktivistája.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.02. 23:14:46

@flort: Inkább fejtsed ki mitől ezerszer civilek.

gébics · http://www.geebics.blog.hu 2014.06.02. 23:18:42

@Istóczy Győző: Nem nevezném polgároknak azokat a szerencsétleneket, akik birkamenteztek!!

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.02. 23:28:08

@gébics:

Kicsit félreérted a helyzetet.

Van egy szalon, ahol bent van a Fidesz, a Jobbik és az LMP. Ez egy polgári, úri társaság.

A szalon ablaka hangszigetelt, kint a macskakő hideg, a kidobó tekintete szúrós.

Ott vagytok ti, ott óbégattok az ablak alatt borízű hangon, kitérdelt nadrágban, hajlott háttal.

Innen gombold újra a kabátot.

Tiszteltetem Brüsszelet 2014.06.02. 23:38:17

@Istóczy Győző: Te mekkora egy mocskos geci vagy!

Nagyon bírlak, mennyünk el egy sörre. Ekkora jóarc csak a Kuruc ezredes a Polgárdán.

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2014.06.02. 23:38:47

@Istóczy Győző: Visszakérdezni zsidó szokás mindenesetre.

azt vágod, h te kérdeztél vissza először??? :-DDD
Vagy tán ezért tudod, h zsidószokás? :-D

ivanhoe78 2014.06.02. 23:52:41

@Istóczy Győző:

A te hatad is meghajolhatna, mondjuk egy ujsagpapir felett, akkor nem mondanal ekkora baromsagot. Nezz utana a Norveg Alapoknak, utana okoskodj!
Amit a Norveg Civil Alap kezel, az csak egy toredeke annak amit Izlandtol, Lichensteintol es Norvegiatol kapunk. A nagyobbik reszt a kormany osztja szet. Okostojas...

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.03. 00:02:56

@ivanhoe78:

Látom, nagy szakértője vagy a norvég lóvénak.

Gondolom, az voltál már hónapokkal ezelőtt is.

Szerinted miért pont a ballibsik ajvékolnak most, hogy elzáródott néhány pénzcsap?

ivanhoe78 2014.06.03. 05:27:39

@Istóczy Győző:
Idiotizmusod nem ismer hatarokat.. Csak azert vagy itt, mert az okoz neked ejakulaciot hogy leirhatod a ballibsi szot. Szar eleted lehet az biztos.

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.03. 09:35:25

@ivanhoe78:

De mégis, ha annyira független és pártatlan módon osztották el a szélsőliberálisok a pénzt, akkor most miért csak a szélsőliberálisok ajvékolnak, miért nem mondjuk a fideszesek vagy a jobbikosok?

makkospacal 2014.06.03. 10:12:02

Leeshetett volna tegnap is, hogy az Istóczy egy mocskos kis geci. Zsigerből. Tök felesleges táplálni.

makkospacal 2014.06.03. 10:22:04

@Istóczy Győző:
Észrevehetnéd, hogy ez a norvégalapos ügy elterelés egy újabb adó bevezetéséről. Ez a protokoll 4 éve - elterelés.
Amely adó nem a médiacégeket fogja terhelni, hanem a kábel előfizetésen keresztül és az előfizetési, stb díjakon keresztül a fogyasztót bazdmeg. Mint a tranz illeték és minden korábbi 35 "nem adó" esetében is.
Az úri klubodból nem is akarod észrevenni, hogy a te kifosztásod (is) folyik az ideologizált adóztatások által.
Annyira hülye megvezetett barmok vagytok, hogy az jobban zavar ha az lmp-t meg az mszp-t (állítólag) külföldről pénzelik, mint hogy a te pénzedből (is) a fényevő eszement békemeneteseket pl....

Én hülye meg mégis etetem a trollt :)))

Istóczy Győző · http://kuruc.info 2014.06.03. 10:46:38

@makkospacal:

Engem ugyan nem fosztanak ki, ugyanis nincs tévém. Te viszont valami szánalmas proli lehetsz.

makkospacal 2014.06.03. 11:04:20

@Istóczy Győző:
Ó édesfaszom megnéztem ki is lehetsz kb.
Ezúton kérek elnézést tőled. Beteg emberekkel nem vitatkozom, őket nem bántom szóban és írásban sem. Jó munkát a világodban ;)

wolves84lb 2014.06.03. 14:11:17

@Istóczy Győző:
"Én kíváncsi vagyok az Ökotárs gazdálkodására, mivel úgy tűnik, hogy a magyar államnak járó pénzt költik el szélsőliberális, nemzetellenes célokra."

Agyatlan fideszmajom vagy. Vagy maga Lázárjános...tudod mit, akkor duplán a kurva anyád - mehetünk a bíróságra, faszparaszt.

A magyar államnak járó...hogyajókurvaanyádba van pofád ide (is) posztolni, amikor halovány fingod sincs a témáról? Dögölj meg...

Tyson925 · http://economy.blog.hu/ 2014.06.03. 19:34:46

@wolves84lb: szerintem inkább ne etesd a trollt. :-D

bankvezér 2014.06.04. 21:08:24

@Istóczy Győző:
"Én kíváncsi vagyok az Ökotárs gazdálkodására, mivel úgy tűnik, hogy a magyar államnak járó pénzt költik el szélsőliberális, nemzetellenes célokra."

Elég érdekes nézeteid vannak. Talán az utcán a nők bugyijába is benézel, mert kíváncsi vagy? :))
Magyar államnak járó pénz????
Magánalapítvány annak ad pénzt, akinek akar !!!

bankvezér 2014.06.04. 21:10:23

@Istóczy Győző:
Úgy látom, azért elég "népszerű" vagy itt. :DDDD
süti beállítások módosítása