HTML

Friss topikok

  • Huffnágel Pista: Vessünk véget a spermatolvajlásnak! #geci #nőbűnözés #nőerőszak klou.tt/2cg82zjsf28e (2015.03.01. 22:58) Mennyibe kerul egy Bayer Zsolt?
  • bankvezér: @Istóczy Győző: Úgy látom, azért elég "népszerű" vagy itt. :DDDD (2014.06.04. 21:10) Lázár féle kettős mérce
  • bankvezér: Blogger barátom ! Helyesírás! Mi ebben a mondatban a hiba? "Meg mondom őszintén én ezt nem értem!... (2014.06.02. 20:47) Kérdések KGBéla ügyben
  • csepke: Én mindig magamnak csinálom, de mindig egy fél napomat elveszi. Mert még nem volt két év egymás ut... (2014.05.19. 18:23) Söralátét adóbevallás?
  • Dörnyei József: @Tyson925: Reméljük együtt, hogy most ebben tévedsz. Adót növelni nyilván mindig lehet, akár 50%-... (2014.05.16. 19:25) Deflációs veszély Magyarországon?

Harácsony

2009.12.23. 12:15 Tyson925

Nos, lassan eljön a szeretet ünnepe idén is. Magyarországon valamiért kialakult egy olyan torz szokás így karácsony tájékán, hogy minden lófaszt megvásárolunk. Leginkább igaz ez a kurvára használhatatlan elektronikai cikkekre, de úgy mindenre. Az emberek mind a birkák megvesznek mindent használhatatlan fost a "szeretteinek". Idén viszont válság van, nem is pörög már úgy a bisznisz a kiskereskedelmi forgalom több éves szintre esett vissza. Kis családomnál is érezhető ez, hiszen mindenki éjjel-nappal dolgozik (persze karácsonykor is vagyis nem lesz túl nagy ünnepünk), mellesleg meg közölték, hogy vegyem meg magam a karácsonyi ajándékaimat. Fasza, ennyit a fa alatti csomagbontogatásról, meg a meglepetésről, bár én legalább meglepetést adok nekik. Szóval én balfasz el is mentem nadrágot venni. Nálam átlagosabb férfit a világnak még nem sikerült szülnie magára, 182/72-4. Nos akkor amikor tombol a "gazdasági válság" vele együtt a munkanélküliség, akkor amikor a válságból való kivezető utat a további túlfogyasztással akarják megoldani, kurvára nem sikerült találnom magamnak egy olyan nadrágot sem, ami MÉRETBEN  jó lett volna rám. Ár, meg fazonról akkor ne is beszéljünk... Elméletileg egy vállalkozás célja fogyasztói igény kielégítése profit szerzése mellett, ahogy a Marxon belénkverték. Ahol sokszor maga a vállalat teremti meg azt a bizonyos igényt, hiszen a fogyasztó sokszor nem is tud róla... Nade baszki, azért a valós igényt is meg kéne próbálni valahogy kielégíteni. Szóval mivel úgy gondoltam támogatom picit a magyar textilipat romjait először magyar árukat árusító boltba mentem. Méretben semmi. Aztán következtek a mindenféle márkás boltok. C&A, Vögele, JC, stb. Eljutottam arra a szintre, h már az ár sem érdekel, max kipótolom és behazudom olcsóbbnak. De semmi...

Mivel Harácsonyra hazalátogattam jóapám elküldött a tüzépre szénért. Kérdem mi merre, valami olyan választ kaptam, h persze van szén, csillagászati áron és ha kell, akkor pakoljam fel magamnak az utánfutóra. Hm... Gondoltam milyen vásárlóbarát hozzáállás.

Szóval nincs nadrágom és a maradék fával fűtűnk. Boldog Harácsonyt mindenkinek!

1 komment

Címkék: válság harácsony

A bejegyzés trackback címe:

https://economy.blog.hu/api/trackback/id/tr421617706

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Krisztián* · http://pozitivelmeny.blog.hu/ 2009.12.26. 12:32:07

Az a legnagyobb butaság, hogy főleg ilyen gazdasági helyzetben létkérdés lenne a vállalkozások számára, hogy megtartsák a vevőiket (arról nem is beszélve, hogy az esetleges új vevőket el ne ijesszék). Szóval amelyik vállalat hosszú távban gondolkozik, és odafigyel a vásárlókra (még ha ők a jelenben nem is hoznak profitot számára), az fogja túlélni a válságot...
süti beállítások módosítása