A legútóbbi blog-trend elemzésem nyomán elkövettem azt a hibát, hogy nem vettem figyelembe az LMP-t hiszen már a google kereséseknél csúnyán elvéreztek. Ha egy picit továbbmegyünk láthatjuk, hogy az LMP legalább blogok szintjén picit láthatóbb. Ugyanakkor érdemes megjegyezni, hogy ugye míg más pártok esetén van értelme nevet is bigyeszteni a keresés mellé, hiszen minden pártnak van néhány arca akivel azonosulhat/utálhat a kedves választó. LMP esetében viszont senkit nem tudtam így elsőre a párt mellé írni...
Mint ahogy említettem is meglepő volt az LMP viszonylagos "láthatatlansága", hiszen viszonylag jó ötletekkel próbálnak neten kampányolni, pl a 176 vagy a felajánlások gyűjtése. Utóbbiból közel nem hoztak ki annyit, mint amennyit lehetne, hiszen ki az aki elhiszi, hogy 386-t millát költenek a pártok kampányra?!
Az LMP nem csak "láthatatlan" de emellé még néma is. A párt logója bizony nagyon szépen zöldellik, a honlapon zöld peticiós kampányhoz lehet csatlakozni, csak épp vélemények, állásfoglalások nem hangzanak el még zöld ügyben sem. Pedig eléggé pörög most a zöld téma, hiszen 100 milliárd felett buktunk a kvótakereskedelmen, a fideszes leendő gazdasági miniszter Matolcsy pedig zöld forradalomról beszél... Mindeközben az MSZP a távhődíj ÁFÁ-jának csökkentésével kampányol, ami a jővőt nézve enyhén szólva elhibázott lépés. A Jobbik sikerének egyik titka az volt, hogy olyan tabutémát kezdett el feszegetni (cigánykérdés) amit a nagy gyűjtőpártok nem mertek. Az LMP-nek is kiválló lehetősége lenne zöldkérdésben szembehelyezkedni a nagy pártokkal, és pl megkérdezni mennyivel jártunk volna jobban, ha a távhő 50 milliárdot nem elpöfékeljük hanem pl egy zöldprogramba fektetjük? Ezáltal jobban pozicionálhatná magát a párt...